. Doe je het puur voor de mooi, of heb je een andere goede reden om bandages te gebruiken? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Doe je het puur voor de mooi, of heb je een andere goede reden om bandages te gebruiken?

Tomorrow schreef:Ik gebruik bandages omdat ik het mooier vind staan en fijner vind werken
Bandages beschermen de benen, geven steun, hebben overal evenveel druk en net zijn zo warm als andere beschermers.
Van peesbeschermers kan je van die lelijke drukplekken krijgen.
Als ik ze af haalde na het rijden zag je vaak dat de haren bij het klittenband en elastiek stuk eronder geleden hadden. En dan deed ik ze al zo los mogelijk
Met 3-in-1 beschermers zonder harde schaal kan ik niet werken. Als ik ze omdoe hangen ze meer om het been heen dan dat ze aansluiten, hoe hard ik er ook aan trek en pluk
ik rijd overigens ook niet met peesbeschermers of kogelbeschermers, behalve met springen. Fellor schreef:Bandages zijn onzin en ongezond en de meeste mensen zullen het niet toegeven, maar die doen het voor de mooi of weten simpelweg niet wat ze doen.
Als je stalbandages nodig hebt moet je je echt eens even achter je oren krabben wat er fout gaat bij de huisvesting van je paard en voor bescherming zijn ze verre van effectief.
Tomorrow schreef:Bandages beschermen de benen, geven steun, hebben overal evenveel druk en net zijn zo warm als andere beschermers.