emblemen op je rijkleding naaien?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Hieperdi

emblemen op je rijkleding naaien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 16:31

Hallo!

Helaas hebben wij niet veel geld te besteden ( vooral niet aan paardrijden ).
Nou was ik gister in de winkel en zag super gave rijbroekken van kingsland en weet ik het wat allemaal!
Hele mooie waren het met mooie emblemen op de kont of gave polo'tjes met leuke emblemen op de rug.

Maar als ik naar de prijs keek.. Schrok ik toch wel erg!
260 euro????? Hallo?

Nu hadden mijn ma en ik het idee om goedkope/minder mooie rijbroeken of polo's, jassen etc op te pimpe met emblemen.

Heeft hier iemand ervaring mee?
En weet iemand ook waar ik emblemen kan kopen?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:26

Je hebt pb

Je mag een bestaand embleem niet namaken

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door kiki1976 op 11-04-13 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Paulusjuh

Re: emblemen op je rijkleding naaien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:29

Die merk emblemen zul je waarschijnlijk niet los kunnen kopen, om dit te voorkomen. Er zullen dan waarschijnlijk genoeg mensen zijn die goedkope rijbroeken kopen en daar een merk op naaien en het voor het 4 dubbele verkopen etc.

Er hoeft toch niet perse een merk op te staan? Goedkope rijbroeken kunnen ook lekker zitten. Ik vind vesten van Eurostar enz vaak erg mooi om te zien, maar veel te duur. Daarom rijd ik vaak lekker in vesten van de H&M. Zien er net zo leuk uit en zit nog eens lekker ook, en betaalbaar! Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt..

Dabo

Re: emblemen op je rijkleding naaien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:01

Tuurlijk kun je er emblemen op naaien! maar waarom zou je? Ik koop ook nooit dure merkkleding, haal mijn vesten bij de wibra en action :o Als het een leuk modelletje heeft ben ik al blij hoor.
Rijbroeken koop ik ook nooit duur, maar wel mooi :D

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:21

Omdat het niet toegestaan is om emblemen van merkartikelen na te maken hier een slotje.