Ik heb nogal speciale beugels; maanden naar op zoek geweest en helemaal dol op. Alleen heb ik alles in messing kleur en zou ik de beugels zo graag bijpassend hebben. Iemand bekend met een manier waarop ik rvs beugels kan omtoveren tot messing kleurige? Laten vermessingen leek een topidee maar gaat een godsvermogen kosten.. Wellicht zijn er creatieve bokkers met goede ideeën?
ik denk niet dat dat de bedoeling is aangezien er staat special beugels waar ze maanden naar heeft gezocht
Leen
Geplaatst: 03-04-13 17:39
Metaalverf lijkt me de enige optie, maar of het houdt en of het niet schadelijk is voor het paard weet ik niet. En anders een echte messinglaag erover, maar dat kost natuurlijk wel wat.
Nieuwe kopen is geen optie; heb deze voor €120 uit engeland laten komen en er 8 wekn op gewacht. Vermessingen is moeilijk omdat er al een afdeklaag opzit. Daarnaast is het moeilijk om als particulier 1 artikel te laten vermessingen..
Maaike_Indy
Geplaatst: 04-04-13 11:17
Maar waarom koop je dan deze beugels als je van tevoren weet dat je alles in messing hebt? Metaalverf lijkt me in dit geval dan de beste oplossing, wellicht eerst behandelen met een primer. In de bouwmarkt kunnen ze je vast meer vertellen hoe je dit het beste aan kunt pakken.
Toch vraag ik me af hoe mooi dit gaat blijven op de lange termijn en dan zit je met dure beugels die niet mooi meer zijn. Ik persoonlijk zou ze denk ik gewoon in het RVS laten