Wat zijn nu echt goede beenbeschermers?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Wat zijn nu echt goede beenbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-13 10:54

Van bandages is ondertussen wel duidelijk dat ze meer kwaad dan goed doen, dat weet ik (gebruik ze ook nooit).

Ik dacht dat ik met mijn peeskappen en strijklappen goed bezig was, maar ik lees nu ook steeds meer dat de temperatuur van de benen onder neopreen ook flink kan oplopen.
Dan zijn er natuurlijk de populaire beschermers als de Pagony dressage boots en BR pro max, weet iemand hoe het zit met de temperatuur van de benen bij deze bescherming?

Ik rij mijn paard altijd met beenbescherming, dit omdat hij strijkt achter en ook aan de voorkant zitten de nodige beschadigingen. Daarnaast wil hij nog wel eens een gekke sprong maken en vind ik bescherming ook daarom gewoon noodzakelijk.

Ik ben dus op zoek naar een beschermer die goed 'lucht'en waaronder de temperatuur niet te hoog oploopt. Met name voor de voorbenen.

Princesj

Re: Wat zijn nu echt goede beenbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 11:02

Ik ben erg tevreden over de beschermers van Tekna. Ik gebruik 3in1 beschermers. Altijd droge en koele benen.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 11:04

ik denk dat je voor leren beschermers moet gaan , of HH air.
maar ik vind de kwaliteit van HH niet denderent :(

marissa161

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 11:06

Ik heb Veredus Carbon Vento peesbeschermers. Zeer tevreden over. Zelfs na een flinke springles zijn de benen nog gewoon koel. :j
Nou zit er wel een enorm prijskaartje aan en daarom moet ik eerlijk toegeven dat ik ze alleen voor springles gebruik in een goede bak.
Maar de prijs is gewoon enorm en ze zijn nog niet zo lang op de markt. Maar ik vond het mijn geld waard :j

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 11:09

veredus is inderdaad super ! alleen het prijskaartje niet :n
misschien is het wel een optie om een veredus paar 2e hands te kopen ?

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 01:13

Ben tevreden over BR.
Zowel de peeskappen als de 3 in 1.

Goede kwaliteit, je koopt in ieder geval geen rommel!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 07:59

ik heb ook BR , mijn lievelingspeesbeschermers , goede prijs/kwaliteit verhoouding
en een super pasvorm !
maar als ik écht naar iets zocht dat goed ventileerde ging ik niet voor BR ( of misschien Pro-Tech ofzo
maar daar heb ik geen ervaring mee )