Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Blijheid schreef:Staldekens zijn in principe niet waterdicht
Ik zou kijken naar een outdoor deken, of een onderdeken met een regendeken er overheen
Overigens, wel laat om nog met dekens aan de gang te gaan, ik denk dat je de komende maanden meer hebt aan een vliegendeken. Als het ooit lente word tenminste
Blijheid schreef:Staldekens zijn in principe niet waterdicht
Ik zou kijken naar een outdoor deken, of een onderdeken met een regendeken er overheen
Overigens, wel laat om nog met dekens aan de gang te gaan, ik denk dat je de komende maanden meer hebt aan een vliegendeken. Als het ooit lente word tenminste
listiglistje schreef:de lente/zomer komt eraan, meeste paarden zijn nu al aan het ruien en het zomervachtje komt eraan...dan ga je toch niet meer aan dekens beginnen![]()
Tijd voor zomer-en vliegendekens komt er weer aan
listiglistje schreef:Das veels te warm! Volgende week wordt het weer > 10 graden..... en als ze geen dekens gewend zijn! je bent mi te laat om met dekens te gaan beginnen.
listiglistje schreef:met winterdekens krijgen ze toch nog haar hoor en ook de rui ontkomt je niet aan![]()
de mijne is gigantisch aan het verharen en die staat vanaf september al in de dikke dekens....
Enige wat helpt tegen het verharen en geen haar kweken is scheren!