Hoe zitten springschoenen goed?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

TonyLover_

Hoe zitten springschoenen goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-13 18:23

Halloo allemaal, *D

Ik heb springschoenen gekregen. *\%/* Vandaag ging ik ze passen, de voorkant zit goed alleen ik twijfel aan de achterkant. :? Want de onderkant raakt net de grond. Hoort dit of moet ik een maat kleiner nemen? -O- Op internet zie ik bij sommige dat het ook de grond raakt maar is dit wel echt goed? Andere plaatjes hebben weer dat er ruimte zit tussen de grond en de springschoen.

Ik heb deze gekregen: BR SPRINGSCHOEN GLAMOUR LACQUER. <3

Weet iemand wanneer die echt goed zit? Ik zou het graag met een foto willen. Dan kan ik het vergelijken hoe die bij mijn paard zit. :j

Alvast bedankt!

Groetjes Soraya :D

Binne

Re: Hoe zitten springschoenen goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 21:18

Ik volg! De mijne zitten achter ook lager dan aan de voorkant, maar kan eigenlijk ook geen maat kleiner nemen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 21:21

Het is logisch dat ze achter lager zitten als voor, omdat het ding rondom de koot zit en die staat in een schuine hoek t.o.v. de grond. Als ie net de grond raakt is het goed, hangt hij echt op de grond, dan is ie te groot en komt er teveel beweging bij het optillen en neerzetten van het been, wat weer schuurplekken kan opleveren.

Karma_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 21:25

mischien een foto erbij?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 21:27

Afbeelding
via Google van Bokt afkomstig...

TonyLover_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-13 20:16

@kleinvosje; jaa daar was ik bang voor. Daarom dacht ik ik vraag even of het geen kwaad kan en of het zo hoort. Super bedankt voor je foto! Mijn springschoenen zitten ook zo dus dan zitten ze goed. Ze tikken net de grond aan maar ze hangen niet.