Zo ja hoe heet etc.
Heel erg bedankt!

Het is trouwens een stoffe, met zo'n sluithaak die ook aan een hondenriem zit :p
http://www.divoza.com/collectie/paard/h ... erset.html
Hij lijkt heel erg op deze, maar is wel van Pagony geloof ik..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Anoeska27 schreef:xStephanie schreef:Je kan het touw ook gewoon bij beddengoed wassen als dat mogelijk is
Dat zou ik echt heel smerig vinden. Bij mij gaat het of bij de dekjes, bij mijn rijkleding of bij de hondenspullen.
en anders je halstertouw gewoon niet vies maken
Anoeska27 schreef:Halstertouw wordt bij mij ook eigenlijk nooit vies, mijn longeerlijn was ik wel bijna wekelijks. Maar dat komt door de hondentraining (speuren), dan sleept hij los over de grond.
Ik neem m altijd even af na het longeren met een borstel zodat al het losse zand er in ieder geval vanaf is
Mams hier stofzuigt de wasmachine ook wel eens uit, ik stond toen echt raar te kijken en vroeg me af wat ze in godsnaam aan het doen was.. 'Ik stofzuig de wasmachine, hoezo?' Hier zitten de gewone kleren regelmatig onder de haren van de honden de kat en de paarden, ga je niet uit de weg.. Tot nu toe komt alles er fris en fruitig uit dus zo vind ik t wel best
xStephanie schreef:Natuurlijk als alles vol modder en haar zit is het niet zo fris nee, dan kan je later gewoon je wasmachine nog een keer een kort programma laten draaien als deze leeg is. En er zit immers wasmiddel enz bij.