Regendeken..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Robin_Rikkie

Regendeken..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 13:12

Ja, ik zie door de bomen het bos niet meer :')
Je hebt er zo veel.. ongevoerd, fleece gevoerd.. duur of goedkoop of normaal geprijsd.
Wat zijn nou goede dekens?
Ik zoek er 1 voor mijn paard. Hele hoge schoft, waardoor veel dekens naar achter schuiven, volgens mij wat breed geschouderd voor een smal paard wat ze verder is. Maat 195.
Maarja, welke merken zijn het beste? Ik heb niet een heel groot bedrag aangezien ik het zelf moet betalen dus een bucas/rambo oid word hem gewoon niet. Niet boven de 75/80..
En ongevoerd of fleecegevoerd? Wil hem het liefste heel het jaar door gebruiken. Hele hals, halve hals of geen hals?
Wat zijn de voordelen van een halve hals? Dit leek mij zelf wel fijn. en waar?

Dus op een rijtje:
1. Welke merken onder de 80 euro.
2. Ongevoerd of met fleece?
3. hals of niet of juist een halve?
4. voordelen halve hals?
5. Waar kopen?

Brand los :)

Manon_vdv

Re: Regendeken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 13:21

je kunt kijken bij epplejeck, www.epplejeck.nl alleen kan het wel een beetje prijzig zijn.
of www.decathlon.nl alleen weet ik niet of ze er daar veel hebben.
kijk anders eens op de bokt markt, google eens of kijk op facebook (daar zijn ook veel ruitersport winkels).
succes!

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 13:24

Dankjewel! :)
2e hands doe ik liever niet omdat er best een grote kans is dat hij niet meer waterdicht is :)

Iemand enig idee welke maat dit is?

http://www.agradi.nl/dierbenodigdheden/ ... #tabanchor
Edit, 85 cm.. bovenmaat of ondermaat maar iig te klein.. jammer, mooie prijs voor bucas deken..

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 13:26

dat is een shetmaatje :P

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 13:28

Het is ook weleens dat ze de bovenmaat aangeven op een website.. staat niet duidelijk aangegeven op agradi, anders zijn veel dekens maar tot maat 165..

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 13:57

als het bovenmaat was, was het alsnog een kleine ponymaat, jij hebt bovenmaat 145 nodig :)

Er zijn ook veel goedekope regendekens te vinden op internet, heel vaak zijn ze in de aanbieding.
Reitshop Cuxland (?) zit hier ook op bokt, heeft ook vaak mooie aanbiedingen. Horze.nl ook, afgelopen week nog 20% korting.
Ik zou voor een ongevoerde regendeken zonder hals gaan, maar als je aan dekens begint heb je ook meerdere nodig; als het kouder wordt moeten ze een gevoerde deken op aangezien ze de haren niet overeind kunnen zetten onder een deken. Een extra ongevoerde deken is dan ook handig, voor het geval een deken doorlekt/kapot gaat.

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 14:03

Dankjewel! :) ik ga eens kijken :)
Het is niet de bedoeling dat ze hem altijd op krijgt maar als het veel regent/sneeuwt heeft ze het snel koud dus alleen voor de dagen dat er veel regen etc voorspeld is.

onlineshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 09:19