Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
arty schreef:ik heb hier al zoveel zadelpasdrama's voorbij zien komen, dat ik het niet zo een twee drie aandurf met een zadelpasser. Ze preken vaak toch voor eigen parochie, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik probeer liever eerst zicht te krijgen op ervaringen van gebruikers en via hen op echt onafhankelijke zadelpassers, voor ik er een laat komen. Ps is inderdaad te duur voor me, maar hidalgo is iets om in het hoofd te houden. Ben nog wat terughoudend vanwege alle losse onderdelen en de latex kussens.
arty schreef:hoi nombrado, dat is nu juist het probleem : veel zadelverkopers denken meteen : O, ja haflinger.... dat het een rondgeribt paard is en komt dan met de "standaard rondgeribde" zadeladviezen aan. Maar zoals ik al schreef is het probleem juist dat ze dus NIET beantwoord aan het rondgeribde type, maar meer een " normale" ribbenkast heeft en een normale, iets aan de lage kant schoft, smalle schouders , boommaat 31/32. Dat is smal tot normaal.......
arty schreef:dribbelkontje : ik ben het met je eens, maar dan ligt het er wel aan welke vulling eronder zit. Als er een scheef paard mee is gereden, of de ruiter heeft een scheve zit en het zadel past zich erbij aan.......vul maar in en kleur de plaatjes
zeer kundige man.