Omdat ik waarschijnlijk aan een nieuw zadel moet denken ben ik aan t rond kijken Nu stuitte ik op de zadels van epplejeck Wat is de kwaliteit hiervan Het gaat om die van 250 en 260 euro En de verstelbare boom (die heeft die van 260 euro) tot hoever kan dir versteld worden Ik heb 34 evt 35 nodig kwa boommaat Wie o wie heeft er ervaringen etc mee?
Momenteel heb ik een wintec 2000 Als de bomenmeter op mijn paard gezet word komt eruit dat mijne zelfs een grotere maat dan de witte nodig heeft... Maar het gekke is dat de witte boom er nu in zit maar hij van voor goed zit Achter zit die niet helemaal lekker Hij schuift ook wat Maar dat kan ook komen doordat mijne gewoon een rond tonnetje is..
timokyana
Geplaatst: 19-03-13 12:30
ik volg even mee,benieuwd naar prijs kwaliteits verhouding.
Ook heel benieuwd, maar ken helaas niemand met ervaring, heb er ook wel eens naar zitten kijken omdat ik ook een paard met lastige rug heb. Hopelijk volgen er nog reacties
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb in andere topics gelezen en van mensen om me heen dat de kwaliteit niet erg goed is, maar dat hoort ook wel een beetje bij de prijs...
IvankBacardi
Geplaatst: 23-03-13 11:58
ik denk ook dat de kwaliteit niet zo denderend is, verder geen ervaring mee. denk dat je beter een 2de hands merkzadeltje kan kopen.