voor mijn haflinger wil ik toch graag een springzadel voor erbij, dit word dus niet mijn hoofdzadel.
Momenteel wou ik echt heel graag voor een Bates gaan, aangezien mijn dressuurzadel van hetzelfde merk is en ik tevreden ben over de kwaliteit.. Helaas is het prijskaartje toch wat hoger. En ik wil toch niet TE veel besteden aangezien het een zadel word voor erbij. En ook 2dehands vind ik de prijzen van bates zadels nog steeds erg hoog liggen. Ik ben dus bang dat dat hem niet word...
Een 2dehands zadel heb ik niet zo'n problemen mee maar dan het liefste een aanpasbare. Want dadelijk zit ik met een zadel waar mn zadelmaker niks mee kan.
Ik heb ongeveer een budget van 750/800 euro. Eigenlijk wil ik liever niet hoger gaan, en als ik eronder zou zitten zou dat alleen maar meegenomen zijn. Een hoofdpunt is wel dat het zadel bruin moet zijn. Ik wil absoluut geen zwart zadel. Een cognac kleurig zadel zou ook mogen maar bruin is wel mn voorkeur.
Wie heeft eventueel ervaringen en merken voor mij. Als het nou over of onder mn budget ligt maakt niet zoveel uit. Als de kwaliteit, merk en ervaringen goed zijn moet ik maar even doorsparen maar ik wil echt niet meer aan het zadel uitgeven dan dat het paard gekost heeft zoals ik bij mn dressuurzadel had
Groetjes en bedankt alvast