Rossner Amerika

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

PreHungaro

Rossner Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-13 09:12

Goedemorgen Bokkers,

Ik denk dat ik eindelijk het zadel heb gevonden dat aan al mijn wensen voldoet.
Op dit moment heb ik een Tekna Dressuurzadel, helaas bied dit zadel voor mij niet voldoende steun.
Ik ben erg lang en mijn benen blijven niet lekker liggen op dit zadel.

Ervaringen zijn hier op bokt.nl genoeg te vinden over het merk Rossner, erg positief! :j
Echter bleef ik toch met wat vraagjes zitten.

1. Zijn deze zadels alleen nieuw te koop bij Divoza? Veel mensen klagen namelijk over de zadel-service van dit bedrijf... ;(
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon helaas niets vinden.

2. Op de website van Divoza hebben ze alleen de Rossner Amerika Plus in het bruin, alleen vind ik de lichte kleur van de kussens enorm lelijk.
Ik zou graag een Rossner Amerika (plus) willen in donkerbruin, waar zijn deze verkrijgbaar? En zijn er misschien mensen met foto's?

3. Het verschil tussen de normale Amerika en de plus is dus alleen het verschil in diepte van de zit?

Alvast hartelijk bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen. *\o/*
Groetjes Sanne!

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 09:15

Volgens mij is die er gewoon in donkerbruin hoor. Altans die had ik wel. Wat de service betreft: ik ben al jaren heel erg tevreden met ze. Ga er heen, bekijk het zadel en maak evt een afspraak met ze om het te komen passen.

PreHungaro

Re: Rossner Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-13 09:27

Dat ga ik uiteindelijk ook doen, alleen zijn die winkels voor mij helaas niet om de hoek.
Dus vandaar dat ik eerst hier even wat navraag doe :)

Drunksheep

Re: Rossner Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 13:53

Ik heb zelf de geheel donkerbruine, helaas zijn die dus niet meer verkrijgbaar. Misschien dat je Divoza nog zou kunnen contacteren hierover.

Is ook de enige firma die Rossner levert, aangezien het hun huismerk is. Dus óf tweedehands even kijken of ze er in goede staat zijn, óf toch die met lichte kussens bestellen. En eventueel dus even Divoza contacteren of ze misschien ergens nog wat geheel donkerbruins hebben liggen :)