Helaas ben weer op zoek naar een super sterke deken. De vorige had het net een jaar uitgehouden. Was een deken van HKM 1680D, jammer is deze niet meer leverbaar, best sterk maar kon dus ook kapot;( Nu heb ik nog een New Sealand deken deze is super sterk maar heeft geen kruissingels dus dat geeft regelmatig problemen met sterke wind. Vandaar dat ik een tweede regendeken zoek met fleece voering.
Nu is mijn oog gevallen op een Sectolin Secto Sport Fleece deken, deze zou van 2500D zijn. Wie heeft er ervaring met deze deken? Is deze echt zo sterk? Of wie heeft er een goed alternatief? Dekens van Bucas & Rambo ken ik.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
EJ heeft sinds kort ook een hufterproof deken en ik heb hele goede ervaringen met stormshield. Deze laatste dekens zit 2 ! jaar garantie op. Heb hem nu 1,5 jaar in gebruik maar na het wassen is ie weer als nieuw.
cyberxhorseO
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-13 23:54
De deken van EJ, de EPPLEJECK EXTREME 300 is jammer genoeg gevoerd. Blijkbaar worden er meer sterke winterdekens gemaakt dan regendekens met fleece en vind je dan iets, dan is het maar tot maat 205 en wij hebben maat 215 nodig.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten