aanpassen rambo wug

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Exponent

aanpassen rambo wug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 15:22

Hoi,

Heb voor mijn oud (semi gepensioneerd) paard een rambo wug.
Dit is het enige deken waar ze weinig tot geen schuurplekken van krijgt aan haar borst.
Maar het deken past vanvoor super (heb voor mn andere een maat kleiner, die is voor haar te strak aan haar borst -> dus geen optie!)

echter is het vanachter veels te lang.. het is zelfs zo erg dat wanneer ze plast ze dit dus eigelijk op haar deken doet.

Nu bedacht ik me dat ik misschien bij het naaiatelier hier kon vragen of ze de naad er af konden halen, stuk af doen, en de naad + staartflap er weer op zetten. Is dit een goed idee? Iemand hier al ervaring mee?

bedankt alvast!

(kan straks even een foto maken zodat jullie goed kunnen zien hoeveel te groot het is.. )

A_nouk

Re: aanpassen rambo wug

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 15:40

Dat moet toch geen probleem zijn, als ze de stof en vulling dan maar weer goed tussen de naden dichtstikken zodat er geen water tussen kan komen :)

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 15:42

hoop ook niet dat dat een probleem gaat zijn, maar wie weet rafelt hij dan helemaal of iets dergelijks!

Ga hem sowiso toch eerst moeten wassen voor ik hem binnendoe, denk niet dat die mensen daar aan een stinkend deken willen werken..
Tot hoever zou ik dan laten wegnemen? Dat hij net over haar kont valt met het randje?

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 15:46

Of ie rafelt geen idee, mijn bucas deed dat niet toen hij helemaal aan gort uit de wei kwam :+

Ik zou hem wel over heel der kont laten vallen, zo'n blote billen idee is ook niets en wassen is voor de mensen daar geen overbodige luxe :j

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 15:48

Oei, dat gaat wel ten koste van de waterdichtheid... En het zal een aardig werkje zijn... Horseware heeft toch van die 'borstvergroters' :D werkt dat niet in combinatie met een kleinere deken?

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 15:51

nee, net over haar kont inderdaad.. eerst ook even passen met haar onderdeken er onder, dat die er dan weer niet onderuitkomt! :)
mijn bucas past wel, maar schuurt na 5jaar gebruik plots immens hard op haar borst.. dus die wordt jammer genoeg niet meer gebruikt!

@sjira, enkel op die naad dan? Geen idee trouwens of borstvergroters op de wug versie passen?
heb nu wel altijd een ongevoerde regendeken opliggen bovenop.. zo blijft alles toch "beetje" proper :)