Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sharona95 schreef:Ik heb er eentje te koop staan, heb hem nu bijna 2 jaar en gebruik hem niet heel intensief, soms opeens een tijdje. Ik ben nu op de kleur uitgekeken en hij ligt niet helemaal lekker bij mijn paard. Maar zoals je kunt zien is de kleur nog steeds super mooi! En hij neemt inderdaad het zweet goed op.
Ik was hem met de hand en laat hem gewoon drogen, in mijn ogen blijven ze dan sowieso mooier.

Sharona95 schreef:De beige is erg mooi inderdaad! Het oranje was gaaf bij mijn donkerbruine paard, maar bij mijn vos wordt het toch iets te. Neemt niet weg dat het een leuk dekje is, alleen wel erg opvallend haha. De lime heb ik nog nooit in het 'echt' gezien. Hou er wel rekening mee dat je deze kleuren regelmatig schoonhoudt, de zwarte vegen zijn er lastig af te krijgen, en bij die lichte kleuren zie je dat erg goed.
( toch niet tot nu
)

Met wassen heb ik nog geen ervaring, mag niet in de wasmachine van mijn moeder.
wassen ging gewoon goed en ze zien er nog mooi uit HelmerG schreef:Je zou eventueel ook eens voor de QHP pads kunnen kijken.
Is ook zo'n stijl als de anky pads alleen nog goedkoper en zijn er ook echt in heel veel! kleuren te krijgen. Ik ben er in ieder geval echt megafan van! Ze blijven, bij mij in ieder geval, goed liggen onder het zadel en nemen het zweet goed op. Wassen heb ik nog niet veel ervaring mee, maar nog niet gezien dat ze verkleuren
zit weinig verschil tussen, je betaalt voor het merk zeg maar