Intussen ben ik een beetje uitgekeken op al dat 'gebling',en dus op zoek naar een nieuwe frontriem.Ik wil iets eenvoudigs,maar toch iets wat niet iedereen heeft.
Na wat zoeken mijn zin gevonden,maar spijtig genoeg vind ik hem enkel in enkele nederlandse webshops.En daar ik van belgie ben,zijn de verzend kosten evenveel als de frontriem zelf.
Is er iemand die een soortgelijke frontriem weet die betaalbaar is/verzendkosten betaalbaar of eventueel in een belgische webshop.Of in een nederlandse ruitersportzaak kortbij de grens(Noord Brabant/Zeeland).
Epplejeck al gekeken? Ook meerdere winkels! Ik ben geen topografisch wonder maar is Eindhoven niet te doen zij hebben er wel veel. Maar verzenden ook naar buitenland. Site is ej.nl
@Kerry_Tinker Epplejeck kom ik regelmatig ja,meestal Breda,is nog net iets dichter bij dan eindhoven.Maar daar hebben ze ook niet echt wat ik zoek,ik ben een beetje een moeilijk geval.
Ik ga Horsetopshop effe mailen,voor 2,70€ kan ik nergens heen rijden!
Oh ja dat had ik nog geeneens gezien! Dat is mooi! Fijn dat ze dat erbij zeggen! Veel plezier van de nieuwe frontriem, ik heb deze standaard aan mijn passier hoofdstel zitten, vind hem heel stoer!