Ik wil zelf tuig maken en heb hiervoor sterk leer of band nodig. Weet iemand een winkel of webshop waar je dit kunt kopen? Heb het morgen eigenlijk al nodig. Het mag dus ook van dat sterke nylonachtige band zijn, komt niet op de huid.
Koper
Geplaatst: 08-03-13 14:30
Wat wil je gaan maken? Bij "tuig" denk ik namelijk aan borstttuig, broek en strengen enzo.
Er is een topic op bokt over het zelf maken van arabische showhalsters. Daar staan veel tips over het hoe en wat. Er staan ook adressen van webwinkels bij. En er staan foto's bij hoe het eindresultaat is. Hopelijk heb je hier wat aan.
Ik wil beginnen met een singel en daarna idd tuig. Het gaat erom dat het stevig materiaal is wat ik een keer om kan doen. Het wordt zeg maar een prototype, maar moet wel stevig genoeg zijn om bijvoorbeeld aan te singelen. Het uiteindelijk materiaal heb ik al in mijn hoofd, maar dat is een beetje prijzig als het model niet werkt.
Je kan in een fourniturenzaak band kopen, waar bijvoorbeeld een band voor tassen van gemaakt wordt. dat ziet er uit als het materiaal van auto-gordels. Dit is in verschillende maten verkrijgbaar. is ook niet zo heel duur.