Hallo bokkers, pas geleden heb ik van een andere bokker de oranje harry's horse glitter peesbeschermers overgekocht in maat pony, waren helaas te klein voor mijn c-pony. Nu wil ik heel erg graag andere peesbeschermers kopen voor mijn pony, maar ik weet niet welke maat?. Veel mensen om mijn heen zeggen dat de harry's horse glitter peesbeschermers als shet vallen, maar ik ben bang dat als ik maat cob bestel dat ze dan te groot zijn. ik heb wel eens peesbeschermers van een iemand gekregen die goed passen, maar daar staat geen maat in. Mijn pony is een c-pony, een dartmoor van 1.27 ik hoop dat jullie kunnen helpen Groetjes tessa
Esmee_RS
Geplaatst: 04-03-13 18:43
Heeft er iemand bij jou op stal geen pony die maat cob peeskappen heeft die je even mag passen?
Leonieke
Geplaatst: 04-03-13 19:53
Lastig maatje inderdaad . Ik denk dat je het beste even de pijp van je pony op kan meten en dan te kijken welke peesbeschermers er in de buurt komen. Dan is het alleen nog een kwestie van passen . Succes ermee!
tumtum96
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-13 18:08
Esmee_98 schreef:
Heeft er iemand bij jou op stal geen pony die maat cob peeskappen heeft die je even mag passen?
ik heb mijn pony bij mij thuis staan
tumtum96
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-13 18:08
Leonieke schreef:
Lastig maatje inderdaad . Ik denk dat je het beste even de pijp van je pony op kan meten en dan te kijken welke peesbeschermers er in de buurt komen. Dan is het alleen nog een kwestie van passen . Succes ermee!
Norton beschermers maat pony passen prima bij mijn C-pony. HH pony valt inderdaad kleiner volgens mij, want mijn vorige verzorgpony (welsh B) paste die namelijk wel.