Vanwege medische klachten moet ik stoppen met springen, en ga ik mij nu richten op de dressuur. Daarom ga ik binnenkort een dressuurzadel kopen.
Maar ik weet niet goed wat voor kleur zadel ik moet kiezen? Ik heb namelijk al eens eerder een bruin dressuurzadel gehad maar die zat niet goed, en die heb ik vervolgens moeten verkopen. Maar ik kreeg de indruk dat bruin moeilijker te verkopen is dan zwart?
Verder heb ik ook een nieuw hoofdstel nodig en heb ik een bruin rijjasje en bruine rijlaarzen, zwarte beugels en een zwarte cap.
zwart is gangbaarder, dus ik zou zelf voor zwart gaan. als je al veel spullen in het bruin hebt zou ik een bruin zadel kopen, let dan wel op dat de kleuren bruin goed bij elkaar matchen.
Bruin, als je een gangbaar merk zadel hebt ben je deze ook zo kwijt.
HBZ
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-13 16:56
Ik ga voor een stubben zadel. Dus dat is een goed merk. Bij springen zie je al wel veel meer bruin, bij dressuur is dit nog veel minder, vandaar ook mijn vraag.
als ik jou was zou ik kijken welke kleur je stiekem toch mooier vind. als het je niet uitmaakt zou ik op zoek gaan naar een goed zadel, dan beslist het lot over de kleur, haha.