Ik heb onlangs mijn schoonmoeder om een dominick deken laten gaan, die ik had besteld bij een ruitersportzaakje bij haar in de stad.
Ik helemaal in mijn element want ze hadden de maat nog het is 1 van de weinige dekens die goed op mijn paard ligt. Nu heeft mijn schoonmoeder hem gister meegenomen omdat ze op visite kwam dus kon de deken eindelijk zien en passen. Hij past gelukkig wel maar tijdens het passen viel mij oog op het labeltje. Daar stond op dominick sport. Nu weet ik toevallig dat je 2 staldekens heb van het type sport. Maar ik had de dominick combi besteld. De deken heeft wel een aansluiting voor een hals. Maar ik twijfel nu of het niet de staldeken is.. Op mijn oude domnick deken staat geen labeltje met dominick sport dus weet ook niet of het gewoon het labeltje van dominick zelf is of dat de sport dus het type aanduid?
Ik kan in de deken zelf ook niet vinden welk type het dan wel is dus vandaar de verwarring. Heb ik nu wel de waterdichte weide deken, type combi of heeft mijn schoonmoeder de verkeerde deken meegekregen?? Iemand die toevallig een combi heeft liggen en even voor me kan kijken?
Alvast bedankt!