[WN] Westernzadel kopen..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

Westernzadel kopen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-13 14:29

Hoi, ik ben naar flanders horse expo geweest en ben daar een westernzadel tegengekomen, ik was meteen verliefd _/-\o_
Nu het probleem is, ik heb totaal geen ervaring met western, paardlief ook niet. Maar het is ook niet meteen dat ik western wil gaan rijden, maar zo'n zadel is best wel gaaf. Nu mijn punt is, ik ga verhuizen van stal en de stal waar ik naartoe ga kan ik zo goed als alleen maar wandelingen maken :))
En heb wel al vaak gehoord dat een westernzadel wel erg handig is, ook goed voor de rug van het paard als men lange wandelingen maakt. Maar moét je eerst echt les nemen voor je zo'n aankoop wilt doen?
Misschien als het mij bevalt wil ik wel overwegen om les te gaan volgen, als ik wat bronnen heb gevonden waar enzo. Want eerlijk gezegd ligt dressuur me niet zo, hoewel het allemaal op hetzelfde neer komt natuurlijk :)
Wij hebben ook huisjes in Frankrijk, ook eentje waar een weide aan ligt en met een stal, dus als we ooit eens op vakantie gaan naar daar, is het daar ook wel erg zalig om een hele dag gewoon te gaan wandelen :)) kan zo'n zadel ook wel van pas komen denk ik?
Nu doe ik het of doe ik het niet? :D
350 euro voor met stijgbeugels en singel erbij.. jullie weten het het best denk ik :D
http://www.staldemeidoorn.be/Western.html

troi

Re: Westernzadel kopen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 14:39

Als je hier op bokt kijkt zul je topics tegenkomen waarin leken worden voorgelicht over wn zadels, bijv [WN-TR] western zadel, welk merk?