Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

hutch84 schreef:als ik je een merk mag aan bevelen is dat kentaur,
ik kan met 1 zadel 3 paarden rijden en het past op alle
een vriendin van mijn heeft ook een kentaur en ook haar zadel past op veel paarden
ze hebben diepe zit en zijn goed te betalen en keuze
Kaspar schreef:Kijk een naar een wow. Deze zadels zijn flink aanpasbaar. Mijn paard met lastige rug heeft hier ook eindelijk een passend zadel gevonden. Nieuw zijn ze wat boven je budget maar tweedehands moet kunnen. Je kan dan een fitter laten komen om te kijken welke onderdelen jou paard nodig heeft en hier zelf naar opzoek gaan
Nies_ schreef:hutch84 schreef:als ik je een merk mag aan bevelen is dat kentaur,
ik kan met 1 zadel 3 paarden rijden en het past op alle
een vriendin van mijn heeft ook een kentaur en ook haar zadel past op veel paarden
ze hebben diepe zit en zijn goed te betalen en keuze
Ik zou zeker niet voor Kentaur gaan met zo'n budget
hutch84 schreef:Kaspar schreef:Kijk een naar een wow. Deze zadels zijn flink aanpasbaar. Mijn paard met lastige rug heeft hier ook eindelijk een passend zadel gevonden. Nieuw zijn ze wat boven je budget maar tweedehands moet kunnen. Je kan dan een fitter laten komen om te kijken welke onderdelen jou paard nodig heeft en hier zelf naar opzoek gaan
ik zou zelf niet voor wow kijken ik ken 4 personen met wow zadels en ze hebben er allemaal problemen bij natuurlijk zijn er ook die geen probelemen hebben maar deze problemen zijn van die aard dat ik nooit voor wow ga