Zadel kast frustraties, wie weet iets?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Zadel kast frustraties, wie weet iets?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 19:13

Helaas heeft mijn oude vertrouwde kast het begeven, ik weet het al heel lang maar echt er aan toegeven wou ik niet.
Ondertussen word ik wel een beetje gek van het bovenste plankje dat telkens op mijn hoofd valt als ik wat wil pakken, en van de muizen die er langs de achterkant uit vliegen. (Ik ben een tijdje weg geweest van stal, mijn kast laten staan, deze werd gebruikt door iemand anders en nu zijn beide plankjes er uit, en ligt er een houten plank in, en de achterkant is door het onhandig in duwen van het zadel er uit gevouwen.) Dus dat word een nieuwe, nou geloof ik dat ik altijd dood ben gegooid met oude kast op MP hier in de buurt, maar net nu je het nodig hebt vind je ze niet.

Voor een kleine ijzeren zadel kast ben je al snel 100 euro kwijt, en dan hebben we het over een kastje van bijv. 106x60x60 cm.
Dezelfde kast stond ook tweedehands op marktplaats en was de vraagprijs ook 100 euro.. :')

Als ik nu zelf een auto en een rijbewijs had was het wellicht al een stuk makkelijker geweest, maar het dichtstbijzijnde is zo ongeveer een uur rijden, nu ik afhankelijk ben van vervoer maakt dit het dus niet makkelijker. Maar ach als ik zo ver om moet rijden voor een beetje goedkope kast kan ik net zo goed een nieuwe dure kast kopen niet waar?

Nu zag ik gisteren een prachtige kast voor maar €25,- maar die stond tegen Friesland aan, en waar woon ik? Jawel Zeeuws Vlaanderen..

Iemand de tip? Of wellicht heeft iemand er zelf een te koop?
Of weet iemand een goede stevige kast te koop bij bijv. de Gamma ik noem maar wat geks? Dan maak ik er zelf wel wat leuks van.

maras

Re: Zadel kast frustraties, wie weet iets?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:21

Mijn man heeft zelf zadelkasten gemaakt, helemaal mooi en handig, misschien ken je een handige timmerman bij je in de buurt die dat ook kan doen voor je?

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:26

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:30

die hier bioven ziet er goed uit, bij ons op de manege hebben we onze kasten zelf gemaakt ofja de eigenaar en er zelf stangen in gehangen enz ... echt mooie goede kasten ... lijkt me niet zo heel moeilijk je moet alleen een beetje kunnen timmeren denk ;)

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:35

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 19:35

laetitia98 schreef:
die hier bioven ziet er goed uit, bij ons op de manege hebben we onze kasten zelf gemaakt ofja de eigenaar en er zelf stangen in gehangen enz ... echt mooie goede kasten ... lijkt me niet zo heel moeilijk je moet alleen een beetje kunnen timmeren denk ;)

En dat is het probleem, dat word meer op de duimen timmeren, het lijkt allemaal zo makkelijk..

Kallandso schreef:
Ik heb meerdere (ex)stalgenootjes die hier hun zadelkast vandaan hebben: http://www.ruitersporthetpakhuis.nl/zadelkasten.htm

Even kijken.

maras schreef:
Mijn man heeft zelf zadelkasten gemaakt, helemaal mooi en handig, misschien ken je een handige timmerman bij je in de buurt die dat ook kan doen voor je?

Mijn handige timmerman (vader) is verhuisd naar Duitsland dat zit er jammer genoeg niet in, anders was dat inderdaad mijn eerste idee geweest! Zelf ben ik helaas toch niet handig genoeg.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 19:36

jst_lyske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:37

Heb je een link naar die kast van 25 euro? Ik woon namelijk wel in Friesland en ook op zoek.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 19:44

jst_lyske schreef:
Heb je een link naar die kast van 25 euro? Ik woon namelijk wel in Friesland en ook op zoek.

Oei ik heb gisteren zo veel gezocht maar ik zal kijken of ik het terug kan vinden voor je :)

jst_lyske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:46

Top! Dankjewel, ik hoop dat je hem kan vinden!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:33