Na lang zoeken, google'en en bokt omgespit te hebben toch maar even een oproepje hier. Ik ben namelijk opzoek naar een wit dekje met een rode bies. Maat full vzh. Heb ze ooit eens van Trust en Kingsland gezien maar kan er bij de dealers weinig/niks van terug vinden. Iemand een idee waar te bestellen of te koop?
Bij Mattes kan je ook altijd zelf je dekje samenstellen, met randje, sierkoordjes, wel of geen wol...
Amado
Geplaatst: 25-02-20 15:51
Ik up dit topic even
Ik ben echt al een eeuwigheid opzoek naar een wit dekje met rode bies. Eerst dressuur, maar nu ben ik opzoen naar de vzh/spring versie. Wie kan mij helpen?
Gebruikte eerst altijd dit dekje;
Maar ben nu over op bruin tuig en heb ook geen dressuur zadel meer... Het dekje mag dus ook 4/5 bordeaux rood zijn. Maar liever andersom
Ik heb bij ruitershop pas de deux een eskadron dekje besteld waar ik zelf het koort kon kiezen. Kon volgens mij ook met meerdere koorden. Dacht dat Fairplay ook een dekje heeft met een (bordeaux)rode bies.
Dankjullie wel! Die van stockholm had ik langs zien komen ja! Maar die zijn er niet in spring/vzh dacht ik?
bliksemflits
Geplaatst: 27-02-20 09:48
Amado schreef:
Dankjullie wel! Die van stockholm had ik langs zien komen ja! Maar die zijn er niet in spring/vzh dacht ik?
Alle dekje die ze hebben zijn er zowel voor dressuur als voor springen/vzh dus ik zou niet weten waarom dat bij deze anders zou zijn. Maar zeker weten doe ik het niet natuurlijk dus als je hem mooi vind zou ik even mailen of even afwachten
Ik heb bij Mattes een dekje zelf laten maken. Is echt super netjes geworden en top kwaliteit! Je kan op de site zelf configureren, al de moeite waard om eens mee te spelen