Devoucoux springzadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

berbertje

Devoucoux springzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-13 19:56

Hallo,
Ik wil graag een devoucoux springzadel laten aanmeten op een van mijn paarden. Ik heb zelf geen ervaring met dit merk, heb alleen een tijd een devoucoux zadel te leen gehad en vond dit een erg aangenaam zadel. Nu wil ik er zelf ook graag een kopen maar heb geen idee waar ik moet beginnen. Is er een Nederlandse contactpersoon? Staan ze eventueel op grote evenementen? En heb ook verhalen gelezen over de slechte service, wat me niet zo aanstaat maar vind het wel erg fijne zadels. Zijn er ook vergelijkbare zadels van een ander merk te verkrijgen? Alvast bedankt voor de antwoorden.

Liselot

Re: Devoucoux springzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 10:38

ik heb alleen ervaring met de dressuurzadels, vind ze wel erg prettig en ze zijn ook echt van topkwaliteit.

Trouwens, met een héél klein beetje google werk heb ik al een dealer in NL gevonden, was jou vast ook gelukt als je die moeite even genomen had ;)
http://www.devoucoux.com/devoucoux_fr/c ... as&tech=50

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:53

Ik heb het nieuwe springzadel gezien in Engeland. Heel hoge wouw factor! Daar weet ik wel iemand die ze distribueert. Ik kan haar vragen of ze het wil komen aanmeten? Heel betrouwbare dame. Master Saddler ook.

Mbt slechte service: Klagers laten over het algemeen meer van zich horen dan tevreden mensen. :+ Dat geldt met alles

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 14:21

Devoucoux zadels zijn fijne zadels, goed kwaliteit.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 12:13

Ik ben zeer tevreden over de zadels. Qua service heb ik weinig met te maken gehad. Mijn zadel is aangemeten en binnen 10 weken had ik hem binnen. Ben er dolgelukkig mee.