Wie heeft er een Custom zadel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Albert

Berichten: 5732
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 22:25

Ik heb een 18 inch Icon Flight liggen.
Zwart met cognac biesje en lange wrongen.

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 18:40

Hi, wat zijn de prijzen van deze zadels ongeveer tweedehands?

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 12:47

Mijn z.g.a.n. Custom icon star 17’5 mw boom komt te koop,

Is echt z.g.a.n., met stardust achterkant en lak


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Myrkvi

Berichten: 1064
Geregistreerd: 15-08-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 12:55

asm_kayleigh schreef:
Hi, wat zijn de prijzen van deze zadels ongeveer tweedehands?

Ik heb voor mijn tweedehandse custom everest zadel 1750 betaald bij Country mill.

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 17:09

Myrkvi schreef:
asm_kayleigh schreef:
Hi, wat zijn de prijzen van deze zadels ongeveer tweedehands?

Ik heb voor mijn tweedehandse custom everest zadel 1750 betaald bij Country mill.


Ik heb toevallig vandaag de Custom icon coda gekocht :o

Xritt
Berichten: 607
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 21:50

Sommige prijzen van custom zadels zijn echt bizar hoog. Maar 1750,- voor een goed zadel vind ik nog wel netjes

Myrkvi

Berichten: 1064
Geregistreerd: 15-08-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 19:21

Xritt schreef:
Sommige prijzen van custom zadels zijn echt bizar hoog. Maar 1750,- voor een goed zadel vind ik nog wel netjes

Zeker! Er zat nog een keer gratis opvullen bij de prijs in.

Jezebell95
Berichten: 11
Geregistreerd: 06-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 16:20

In 2022 kocht ik een splinter nieuw custom zadel gewoon geheel zwart geen poes pas bij Patrick maintveld.
Was nieuw aan geleverd niks mis mee tot ik er mee begon te rijden..
stiksel liet los dus lossen draadjes aan mijn zadel het leek wel al 5 jaar oud en zelfs aan de onder kant kapot dus ik bel Patrick terug en vroeg of dit normaal was, nou dat was het niet dus kwam mijn zadel netjes op halen na 3 afspraken geannuleerd te hebben is die het komen halen zadel is even weg geweest hoelang weet ik niet precies, in ieder geval hij bracht het ook weer netjes terug aan de boven kant was het gerepareerd nou super! Maar hij gaat weg en ik dacht ohja de onder kant gewoon niet gemaakt dus weer bericht gestuurd uit eindelijk heeft hij nergens meer op gereageerd. Contact op genomen met custom dat Angela uit zuid Limburg na mijn zadel kan komen kijken dus Angela benaderd nou die vroeg waarom ik Patrick niet vroeg raar antwoord ik zeg gaat moeilijk als hij nergens meer op reageert niet ‍♀️ daarna zeg ze ja is goed breng maar over 1,5 week en kost €150,- ben je hem un week kwijt want ik heb het druk ik koop een nieuw zadel van 3500,- en krijg dit ervoor terug mooie garantie bij custom.. hou je geld lekker in je zak en koop een ander merk zadel! het is dat hij zoveel geld gekost heeft anders had hij allang een gooi gekregen en hoe verkoop je nu een zadel wat kapot is aan de onder kant ‍♀️

Sky_As

Berichten: 4724
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 16:25

Raar verhaal en ik moet zeggen dat ik het totaal niet herken als de service van Custom.
(waarbij ik dus niet zeg dat het niet gebeurt is, ik zeg enkel, dat ik het niet herken van Custom om zulke service te leveren)

Hebben ze iets gezegd over dat dit niet vanzelf los gegaan kan zijn?
Maar we zitten nu natuurlijk in 2024? Dus als het zadel 2 jaar oud is, en je uiteindelijk via een andere zadelmaker het laat repareren, snap ik wel dat zij er geld voor vraagt, want zij heeft er natuurlijk niks aan verdient 2 jaar geleden maar zou het dan nu wel op moeten lossen?

Wanneer is het zadel gerepareerd? Want het zadel is van 2022, en voor zo ver ik uit jouw verhaal begrijp, is het zadel dan pas ergens half/eind 2023 gemaakt?

Overigens zou ik Patrick mailen, en het hoofdkantoor van Custom in de CC zetten.......dan is de kans een stuk groter dat je wel gewoon reactie krijgt. Hij is natuurlijk uiteindelijk degene die het op hoort te lossen.