Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lasca_1987 schreef:Iemand een idee hoe ik mn topictitel kan aanpassen?
Ja, maar dat kan ik allemaal wel hoor opzadelen endergelijke. Dat moeten we altijd zelf doen, ook met de lessen. En ja als ik weet hoe ik de frontriem kan verwisselen, lijkt het me verder ook niet moeilijk. Ben nu alleen "bang" dat als ik aan het hoofdstel ga "knutselen" ik het hoofdstel ontpassend maak :p
xSwanHeart schreef:Lasca_1987 schreef:Iemand een idee hoe ik mn topictitel kan aanpassen?
Ja, maar dat kan ik allemaal wel hoor opzadelen endergelijke. Dat moeten we altijd zelf doen, ook met de lessen. En ja als ik weet hoe ik de frontriem kan verwisselen, lijkt het me verder ook niet moeilijk. Ben nu alleen "bang" dat als ik aan het hoofdstel ga "knutselen" ik het hoofdstel ontpassend maak :p
Ik denk dat Tigra bedoelt dat het alleen 'handig' is om je eigen frontriem te nemen, als je het paard niet van iemand moet overnemen, en als er ook na jou niemand anders op rijdt. Om de frontriem te wisselen moet je namelijk het hele hoofdstel uit elkaar halen, en daar heb je op een (manege)wedstrijd vaak geen tijd voor