Leren singelstoten aan longeersingel zetten.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

D_Desteny

Leren singelstoten aan longeersingel zetten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 20:14

Heeft er misschien iemand ervaring met leren singelstoten aan een longeersingel laten zetten?

Ik heb deze singel maar de gaatjes scheuren helemaal uit deze stoten zijn van nepleer.

Afbeelding

Ik longeer erg vaak zeker nu omdat ik niet anders kan, een leren singel kopen vind ik zonde aangezien deze singel verder helemaal goed is en erg fijn ligt.

Wat waren de kosten en waar heb je het laten doen?

nimbletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:17

Ik ga altijd gewoon naar de schoenmaker. Maar mijn schoenmaker zijn vrouw rijdt ook paard dus hij heeft er wel wat verstand van.
Verder kan je het ook naar een zadelmaker brengen en soms ook bij een ruitersportzaak.
Kosten weet ik zo niet.

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 20:20

Bedankt! Ja een stalgenootje zei dat de schoenmaker waarschijnlijk geen singelstoten heeft maar ik zal eens informeren.

Marian_lara

Re: Leren singelstoten aan longeersingel zetten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:25

als je zelf oude singelstoten of oude beugel riemen (denk aan de breedte van de geps) mee neemt dan is een handige schoenmaker vast wel bereidt om ze eraan te zetten.

_coquette_

Re: Leren singelstoten aan longeersingel zetten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:26

Naar een zadelmaker daar hebben wij het laten doen!

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 20:28

Marian_lara schreef:
als je zelf oude singelstoten of oude beugel riemen (denk aan de breedte van de geps) mee neemt dan is een handige schoenmaker vast wel bereidt om ze eraan te zetten.

Dat is ook een goed idee, ik zal is in me kist met oude leer spullen zoeken of ik iets heb. Bedankt!

_coquette_: Bedankt ik ga even rondzoeken.