Mijn paard gaat elke dag de wei in, maar het probleem is dat wanneer ik hem zonder springschoenen de wei in doe hij dezelfde dag, of binnen een week zijn ijzers weer kwijt is. Nu krijgt hij dus steeds springschoenen om in de wei maar deze is hij regelmatig kwijt. Ik koop wel steeds nieuwe, maar dat ben ik ook een beetje beu, het geld groeit mij helaas ook niet op m'n rug. De oude, degene die hij dus verloren is, kan ik niet meer vinden, het is dan ook geen kleine wei. Dus heeft er iemand een alternatief of super springschoenen? Het moet wel een maat XL zijn, want L zijn net te klein en trapt hij ze alsnog af... (De springschoenen gaan niet kapot, maar het klittenband blijft helaas niet lang genoeg aan elkaar zitten..)
Zonder ijzers is géén oplossing en ik hoef ook geen reacties over dat het technisch onder het zadel op te lossen is o.i.d., hij doet gewoon vreselijk gek in de wei.
Alvast bedankt!
Ben er zelf niet bekend mee maar wist dat ze bestonden dus even opgezocht. Hij zit er iig door de lusjes gehaald. En omdat het beide rubber is zal het wel wat blijven 'plakken'