ik ga nieuwe peesjes kopen maar hoe vallen de peesjes van pagony, harry's horse en die van BR en welke maat zou ik moeten nemen voor een haflinger van 1.35 met korte beentjes maar wel redelijk dik(behaard). en waar hebben ze ze in de kleur rhododendron of bordeaux
Geen last met mn HH bij mn haflinger hoor. Ik gebruik HH , Scapa, Eskadron, HKM , en pagony die laatste 2 zijn dressageboots.
Norton heb ik wel in de door jou genoemde kleuren maar vind notron echt slecht vallen qua pasvorm. Nou heeft mijn haflinger geen korte benen maar hele lange dunne benen dus geen idee hoe het bij jouwe is .
Ik heb altijd cob en bij hh zijn achter dan full. Van dressage boots ook voor cob (M) en achter full (L).
ik heb een fries, met normale beentjes, de harrys horse vallen vrij groot, de strijklappen kan ik niet eens omdoen, flikkeren er zo af.. Pagony vind ik tot nu toe de fijnste, fijne pasvorm En de achterbeenbeschermers is voor mijn fries een uitkomst. Br heb ik 1x gebruikt, valt vrij normaal, net zoals de pagony
Xjewillemijn
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-13 13:37
ik heb er voor gekozen om harry's horse rhododendron in maat cob te kopen wat ik heb op stal pony en full gepast ( pony was te smal en ful te lang) dus ik gok dat ik met cob wel goed zit