Ik heb in sept 2012 een Frank Baines zadel laten aanmeten. Hij zou binnen 6-8 weken geleverd worden. Dat werd eerst november, toen januari en nu heb ik te horen gekregen dat ik nog 2 weken moet wachten - als het meezit. Reden voor de vertraging geven ze niet; ik krijg sowieso heel weinig info.
Zijn er meer mensen met slechte (of goede) ervaringen met Frank Baines?
Ze kunnen inderdaad een beetje laks zijn, echt gewoon blijven bellen, emailen etc... Gewoon van je laten horen en dat blijven doen tot hij er is. Had ik ook, uiteindelijk een maand vertraging maar je krijgt er wel een goed produkt voor.
Ik heb toen bijna 4 maanden op m'n Frank Baines moeten wachten. Viel erg tegen. Helaas bleek zadel niet goed te liggen. Ben 'm vervolgens weer 7 weken kwijt geweest.
Kwaliteit van het zadel vind ik wel goed. Echter ik kan er niet fijn op zitten. Ik ga dit jaar op zoek naar een ander zadel en doe de Frank Baines in de verkoop.
Hmm. Klinkt niet goed. Ik heb gezegd dat als het zadel er in de wk van de 25e niet is, de bestelling gecancelled kan worden.
Welk zadel had jij? En waarom zat je er niet lekker op?
boemel
Geplaatst: 17-02-13 12:19
Ik heb de Frank Baines Reflex. En dan een luxere versie, ander leer op zitvlak en voorgevormde plaats voor de kniewrongen op het zweetblad. Ik wou dat ik wist waarom ik er niet lekker op zit :-( De maat is goed, dieptepunt is goed. Ik krijg er rugpijn van en ik rijd me zelf door. Zadel ligt wel mooi op de rug van m'n paard, maar omdat ik slecht zit en m'n paard erg sensibel is, heb ik 't idee dat 't ten koste gaat van zijn lopen.
Omdat m'n paard door halve winterstop en blessure nu slecht in de bespiering zit, wacht ik even met actief naar een ander zadel zoeken. Nogmaals de kwaliteit van het zadel vind ik wel goed en de ligging ook, dus als jij er fijn op zit, dan heb je er een prima zadel aan.
FCSA
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-13 17:35
Vervelend! Ik ben benieuwd hoe het bij de mijne zal zijn. Ik zat er met proefrijden niet heel lekker op, maar het is een vd weinige zadels die goed liggen op de korte rug + brede schouders van mijn paard.
boemel
Geplaatst: 17-02-13 20:49
ja, dat probleem had ik ook. Ga daarom dit keer een zadelmaker vragen, die weer heel andere merken heeft. Eens komen we 't ware zadel tegen
FCSA
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-13 20:50
Succes! (Ik vond MCFS wel fijn.)
FCSA
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-13 11:49
Nog steeds geen zadel. Ik sa echt op het punt om de bestelling te cancellen. Grrrr.