Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ideaal
... unicorn_kiss schreef:De allermakkelijkst aan te passen zadels zijn toch de verstelbare ainsley's, daar hoef je gewoon met een sleuteltje aan te draaien en de boom verwijdt/versmalt. Je hoeft dus niks open te maken en niet naar een zadelmaker te gaan. Kan ideaal zijn. Verder ben ik een grote fan van bates
rina schreef:unicorn_kiss schreef:De allermakkelijkst aan te passen zadels zijn toch de verstelbare ainsley's, daar hoef je gewoon met een sleuteltje aan te draaien en de boom verwijdt/versmalt. Je hoeft dus niks open te maken en niet naar een zadelmaker te gaan. Kan ideaal zijn. Verder ben ik een grote fan van bates
Grinnik nee hoor, niet alleen de Ainsley heeft dat. De Deuber Maxima heeft dat dus ook
unicorn_kiss schreef:Ik heb ook nergens beweerd dat dit de enige zadels zijn met dit systeem. Er zullen er vast nog zijn
maar ik ben er naast die 2 merken nog geen tegengekomen. En ik heb echt gezocht. moest nl een zadel hebben die ik van 1 paard op de ander kon leggen, en ze verschilden nogal kwa breedte.