Ik ben op zoek naar nieuwe beenbeschermers.
Nu ben ik al jaren fan van Veredus.
Ik had altijd de oude Veredus Piaffe en die waren super. Deze zijn echter niet meer te krijgen en heb ik dus de Piaffe revolution. Vrij duur maar als ze goed zijn?? Nu waren bij de achterbeschermers een naadje losgegaan, hierdoor werd deze scherm en vewonde de kogel. Hier ben ik mee teruggegaan ivm garantie. In de ruitersportwinkel zagen ze dit ook direct en gaven ook toe dat dit niet mocht voor zulke dure. ze zouden naar het hoofdkantoor gestuurd worden. Helaas dachten ze er daar anders over. Een discussie rijker maar geen nieuwe.
Ik moest maar nieuwe kopen. Dat ga ik daar dus in ieder geval niet doen maar ik twijffel dan nu ook over het model. De Veredus carbon gel en gel vento is wel meer springgericht maar opzich zou dat niet mogen uitmaken. Ze zien er steviger uit en hebben niet de naden waar het zou kunnen gaan schuren als de piaffe evo. Wie heeft hier ervaring met de Veredus carbon gel of de Veredus carbon gel vento ( dat zijn de nieuwsten). Nu had iemand ook de Equifit gezien, deze lijken op het gezicht heel erg op de Veredus. Heeft iemand daar ook ervaring mee?
Alle tips zijn welkom.
alvast bedankt.