Borstbeschermer van pony

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

DutchRiders

Borstbeschermer van pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 20:41

Omdat mijn pony verschrikkelijke schuurplekken op beide schouders heeft van de deken, wil ik een borstbeschermer kopen..
Waar kan ik deze het beste aanschaffen?

De goedkoopste die ik op internet heb gevonden is bij Divoza..
http://www.divoza.com/collectie/paard/d ... ermer.html

Waar heb jij een borstbeschermer aangeschaft? :)

finnens

Re: Borstbeschermer van pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:36

ik heb die zelf niet maar kennisen van mij hebben die borstbeschermer wel (ook van de divoza), die zijn er erg tevreden over!

Mir_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:39

Ik heb ook een borstbeschermer voor mijn paard.
Nou heb ik expres er eentje gekozen die een sluiting heeft van klittenband. Dus niet zo'n kliksysteem als in jouw link. Ik heb het idee dat zo'n kliksysteem sneller vervelend gaat zitten, en misschien ook wel schuurt.
Vandaar dat ik verder heb gezocht naar eentje met klitteband. Maar dit is mijn mening natuurlijk ;).

DutchRiders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 13:37

Mir_horses schreef:
Ik heb ook een borstbeschermer voor mijn paard.
Nou heb ik expres er eentje gekozen die een sluiting heeft van klittenband. Dus niet zo'n kliksysteem als in jouw link. Ik heb het idee dat zo'n kliksysteem sneller vervelend gaat zitten, en misschien ook wel schuurt.
Vandaar dat ik verder heb gezocht naar eentje met klitteband. Maar dit is mijn mening natuurlijk ;).

Bedankt voor je insteek, top! :)

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 22:05

Je moet wel uitkijken dat je pony er geen wondjes van krijgt, dat was bij mijn verzorgpony zo.
Borstbeschermer paste goed echt waar, maar hij kreeg op zijn rug wondjes waardoor hij last kreeg van het zadel.
We hebben dus besloten om de borstbeschermer maar weg te laten, liever 2 kale plekjes op zijn schouders dan een wond die hem pijn doet.