zadels

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Christelx

zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 10:54

hooi,
ik heb een verzorg pony (fjord) maar die is erg dik omdat er weinig mee gedaan wordt. Ik rijd er nu 1 keer per week op maar ik ga er nu 3 keer per week op rijden, dit zadel gebruiken we nuAfbeelding maar dat zadel zit eigenlijk voor geen meter dus zitten we aan een ander zadel te denken. maar wat voor zadel zouden we kunnen gebruiken? een dresuurzadel licht niet goed op haar rug. ik hoop dat julllie een zadel weten.
gr christel

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 11:55

Ik weet niet wat je budget is, maar het is in jou geval heel verstandig om een goede zadelpasser te laten komen. Het ene dressuurzadel is, wat pasvorm aangaat, absoluut het andere niet. Dus dat er 1 dressuurzadel niet heeft gepast wil niet zeggen dat er geen enkel dressuurzadel past. Via de pc is het onmogelijk je verder van advies te dienen omdat de rug van jou te dikke verzorgford ook niet hetzelfde hoeft te zijn van een andere dikke fjord :) . De pasvorm van een zadel hangt gewoon van heel veel dingen af, wel of geen schoft, ronde of rechte rug, lengte van de rug....enz, enz, enz.

jadeken

Re: zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 12:38

Op die vraag weten alleen de zadelpassers een antwoord :D

zonnebloem18

Re: zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 19:58

PP -> HAR