Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dana82 schreef:Van waar ben je?
Op flanders staat een kraampje van The Western barn, zeker een aanrader.
Verder zijn er wel winkels maar dan moet ik dus even weten uit welke regio je komt.
) maar die dingen van een 30 tot 50 euro is kwalitatief minder. De vulling is vaak niet zo goed.
) maar ik persoonlijk vind dat goede dempende pads. Met vilten vulling zijn ook vaak goed, maar als de vulling schuim is moei op gaan passen.
) zoekt. Quetzal_Q schreef:The Westernbarn heeft nog een webshop en een mobiele shop (staat ook op FHE), en je kan in principe van alles bestellen, als je in de webshop niks naar je gading vind, gewoon ff mailen met wat je precies (of ongeveer) zoekt.
Ik ben overigens zelf van plan om voor het eerst nr Equitana te gaan omdat (ik hoop) je daar heel veel spullen kan bekijken en vergelijken.
maar heb liever dat ik toch even het materiaal kan vastpakken zeker omdat ik nog niet alles weet, welke merken en wat een goede kwaliteit is van leer enz
maar bedankt voor de tip misschien zie ik iets bij hun mobiele shop dat ik wil maar nu nog niet nodig heb dan schrijf ik het gewoon op
bedankt