La-Valencio Hoofdstel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lulychellu

La-Valencio Hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 20:10

Nieuwe hoofdstel in de collectie. En wat is hij mooi :D Maar heeft iemand deze(toevallig)al? En hoe is dit hoofdstel? Want hij is aardig prijzig(159,95) Gaan die diamantjes er niet zomaar uit en wat is de kwaliteit?

Wil er graag meer over weten omdat ik er serieus aan denk om toch door te sparen voor dit Hoofdstel.
Groetjesz,

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 07:57

niemand nog ervaring mee zo te zien -O-

Mallootje

Re: La-Valencio Hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 10:16

Wij hebben al heel wat La Valencio hoofdstellen verkocht en nog geen enkele klacht gehoord over loslatende steentjes of flauwe kwaliteit. Het leer is mooi en soepel, de afwerking is ook leuk. Vind het een van de leukste hoofdstellen die ik momenteel binnen heb :)

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 13:11

Mallootje schreef:
Wij hebben al heel wat La Valencio hoofdstellen verkocht en nog geen enkele klacht gehoord over loslatende steentjes of flauwe kwaliteit. Het leer is mooi en soepel, de afwerking is ook leuk. Vind het een van de leukste hoofdstellen die ik momenteel binnen heb :)

Superbedankt voor je antwoord :D ja ik vind hem ook zooo mooi om te zien, nu ga ik er zeker voor sparen, dank je wel ;)