Ik wilde graag bij divoza de Pagony Dressage Boots in het wit en zwart bestellen, maar weet iemand of een fries deze ook moet kunnen passen? (maat full natuurlijk)
Ik kan het nergens vinden. Is er iemand met een fries die ze toevallig heeft?
Hoi, ik heb afgelopen weekend op concours een fries met deze beschermers zien lopen, alleen weet ik niet of deze nou van pagony, br of van eskadron waren. Maar deze vallen uit eigen ervaring hetzelfde kwa maten.
DaraBariton
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-13 16:14
Aha oke ja het is ook moeilijk te zien van een afstandje! Ik ga ze denk ik wel gewoon bestellen... En als ze toch niet passen dan terugsturen of anders maar op bokt verkopen. Helaas doet Ideal het niet op dit moment.... Echt balen.
Maat full zal vast wel passen, het is klittenband dus je kunt losser of strakker doen. En inderdaad als ze niet passen dan kun je ze verkopen, er is veel vraag naar dit soort beschermers dus dat zal wel goed komen. Succes!
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Ik heb ze zojuist binnengekregen en ga straks terug naar paard om ze te passen. Dus als zij ze past dan weten de friezeneigenaren het zeker dat ze deze ook kunnen kopen haha. Ze zien er niet echt klein uit maar had ergens gelezen dat pagony full, M is bij BR. en ik dacht M past ze vast niet.
Ik heb ze vandaag ook gekregen. Ga ze morgen passen. Zien er mooi uit en lijken best veel op de BR pro max,
_RobinA_
Geplaatst: 02-02-13 22:32
Zou maat cob bij een D-pony passen? Hij heeft van zo'n simpele van BR maat pony, maar ja, daar heb je ook geen maat cob. Ik twijfel of ze niet te groot zullen zijn...
Ze zijn nu in de aanbieding voor €25,- dus ik ga ze ook bestellen Maatje COB voor mijn kleine haflinger moet goed zijn denk ik.
DaraBariton
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-13 16:50
@ simonesimone, ik heb ze ook inderdaad besteld in de aanbieding. 100 Euro dan heb je twee sets van 4!
@ Robin, denk dat het moet passen want ze zouden iets kleiner vallen dan br
Om even terug te komen op een ieder geplaatste react83 van mij: Ik zij dat als mijn Fries de full zou passen dat anderefriezen dat dan ook pasten maar een stalgenoot haar Fries past ze niet helemaal lekker, gaan wel dicht maar onderaan net aan Jammer dat ze er niet in een maatje groter zijn. Maat bij mijn Fries passen ze goed!
Ik vond de beschermers niet echt lang , achter is natuurlijk wel langer je zou misschien kunnen kijken of iemand in de buurt ze heeft dat je ze kan passen? Stalgenoot heeft ze ook van mij gepast.
hier gebruikte ik de beschermers voor de eerste keer, zijn idd goed wit. moeten wel na gebruik gewassen worden. zijn snel vies, nu werkt het weer ook niet echt mee. maar kunnen gewoon op 30graden in de wasmachine. Komen er weer mooi wit uit! Logo is duidelijk te zien ja, maar van een afstandje valt het idd niet zo op.