Ervaring MacRider zadels?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

BritHittepit
BatmanBrit

Ervaring MacRider zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 22:14

Hoi,

Naar aanleiding van mijn andere topic: [HAR] welk zadel voor het 'hogere' dressuurwerk? zou ik graag wat meer informatie over MacRiderzadels hebben.
Ik heb via de zoekfunctie al enkele verhalen gehoord, zowel positief als negatief maar toch ben ik op zoek naar meer recente info omdat het toch geen goedkope zadels zijn. Ook van de service zou ik graag wat meer info hebben ivm equiscan, service na de aankoop, aanpasbaarheid,...

Alvast bedankt :)

Dol2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:45

Hoi

Ik kan niet helemaal spreken voor MacRider zadels, omdat ik er zelf nog niet mee gereden heb. Maar ik heb er wel al opgezeten en dat voelde alleszinds al heel prettig. Daarnaast vind ik ze ook een zeer degelijke kwaliteit leder hebben.

En ik vind ook dat de Belgische agent zeer vriendelijk en ervaren lijkt. Heb wel alleen de man van Turnhout ontmoet, niet de vrouw van Dendermonde.

Daarnaast heb ik wel al ervaring met de equiscan. Dit is echt een héél tof hulpmiddel voor het aanmeten van zadels. Ik heb het bij mijn nieuwe zadel laten gebruiken en werkelijk, je ziet echt dat het zadel past zoals een traditioneel opgemeten zadel nooit zou passen.

Hoop dat je er wat mee bent :)

Ania

Re: Ervaring MacRider zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:45

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 09:27

cynthiar

Re: Ervaring MacRider zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 09:40

Ik heb een Macrider zadel van iemand gezien waarvan binnen een half jaar het leder losliet, wat gelijmd/ gestikt zat. Werd ook niet keurig opgelost door verkoper.