Dekens laten repareren

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Carliijn

Dekens laten repareren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 16:48

Ha bokkers :wave:

Een tijdje geleden heb ik voor mijn jonge paard een nieuwe eskadron fleecedeken gekocht.
Met haar buitendeken heeft ze laten zien, netjes om te kunnen gaan met dekens (in tegenstelling tot het slopen dat ze eerder deed).

Ze heeft hem op stal een uurtje gedragen maar toen ik terug kwam waren de singels uitgescheurd. Beide kanten 2 flinke scheuren.

Een goedkope fleecedeken had ik al lang weggedonderd maar het is dus een vrij prijzige deken.

Heeft iemand ervaring met het laten repareren van een fleecedeken? Het zou namelijk zonde geld zijn als nu al blijkt dat het geen gezicht is, zo'n gerepareerde fleecdeken.

xpikolover

Re: Dekens laten repareren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 17:01

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 17:07

Ik weet dat het kan, ik vraag naar ervaringen :)

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 17:13

Wij laten regelmatig dekens herstellen voor klanten, kan prima en als je een beetje een goede hersteller vindt, zie je er bijna niets van! Op effen kleuren gaat het makkelijkst natuurlijk, als er doorheen een print gescheurd is wordt het wel moeilijker..

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 17:22

Je krijgt bij fleecedekens dus niet een bij elkaar gerfrommeld zooitje?

Vind het lastig om in te schatten wat ik moet verwachten, al heb ik niet echt wat te verliezen met een toch al kapotte deken :+

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 17:31

Nee helemaal niet, fleecedekens kunnen ook erg netjes hersteld worden :) Zoals je zegt, gewoon proberen!

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 17:44

Had een rambo new market waar de muizen hadden ingezeten.. overal kleine gaatjes. Heb hem naar een naaiatelier gedaan, even uitgelegd hoe duur die deken was en gevraagd of ze hem zo netjes mogelijk konden herstellen... voor 16 euro gefixt en bijna niets aan te zien.. !
Als ik er tijd voor heb maak ik morgen even foto voor je

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 20:20

Nou dat klinkt goed, bedankt dames! Ik heb weer een beetje hoop gekregen voor mijn deken :))