Ik heb geen flauw idee of dit hier in het forum moet of bij de markt.
Om te beginnen, ik ben momenteel nog niet op zoek!
Maarrrr...
De amazone van mijn paard rijd nu M1 en heeft al enkele winstpunten.. Thuis gaat het trainen heel lekker en traint ze al richting de Z (ook tijdens haar lessen doet ze dit met haar instructeur en dit gaat super!)
Nu is ze dus al binnen 2 maanden en om de week wedstrijd al halverwege de M1. En haar kennende gaat ze gelijk over.
Ik als trotse eigennaar ben natuurlijk al stiekem naar een stang en trens hoofdstel aan het spieken.. Echter kan ik gewoon niet iets vinden wat aan onze eisen voldoet (en ja dat zijn er nog al wat)..
- Zwart
- Brede Neusriem
- Wit onderlegde neusriem
- Lak Neusriem
Momenteel heeft hij dit hoofdstel op wedstrijd:
http://www.hooks.se/Assets/ProductImage ... 676_01.jpg
En thuis een mooi rondgenaaid hoofdstel voor training..
Nu ben ik van het rondgenaaide en heb die van de hypostore al op het oog (en deze komt er dan waarschijnlijk voor thuis).. Alleen de amazone wil graag zoiets als bovenstaande wedstrijd hoofdstel alleen dat stang en trens versie.
Nu kwam ik via marktplaats bij het volgende hoofdstel:
Deze is via mail van de adverteerder te bestellen..
Heeft iemand dit hoofdstel?
Is het soepel leer?
Zijn er mensen die nog andere hoofdstellen weten die ook aan deze eisen voldoen?
. Is niet de vraag wat de stang toevoegt, besluit is al genomen en nu zoekt ze een hoofdstel..

Hoop zo dat hij de Z mag halen (beetje arrogant twijfel ik er niet aan aangezien ze nu al oefeningen doen en haar instructeur en heel lovend over is)..