Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

nombrado schreef:de neusriem door het bakstuk
is bedoeld om te rijden met stang
ik heb nooit ervaren dat het enig meer druk geeft op de neus....(eerder andersom, als je de top ziet rijden met die aangesnoerde neusriemen) zelf heb ik de neusriem ook niet strak . Is niet nodig
. Ja ik gebruik hem ook normaal, niet strak, maar dan krijg je weer commentaar dat het zielig is, dat je onmogelijk zo kunt sturen, pffff. Ik weet wel beter, maar zou toch ook wel eens meer meningen willen horen en hier op bokt zitten volgens mij meer mensen met ervaring met dit soort hoofdstellen. 2005 schreef:nombrado schreef:de neusriem door het bakstuk
is bedoeld om te rijden met stang
ik heb nooit ervaren dat het enig meer druk geeft op de neus....(eerder andersom, als je de top ziet rijden met die aangesnoerde neusriemen) zelf heb ik de neusriem ook niet strak . Is niet nodig
Ja neusriem door bakstuk, bakstuk door neusriem, is ook allemaal verwarrend. Ja ik gebruik hem ook normaal, niet strak, maar dan krijg je weer commentaar dat het zielig is, dat je onmogelijk zo kunt sturen, pffff. Ik weet wel beter, maar zou toch ook wel eens meer meningen willen horen en hier op bokt zitten volgens mij meer mensen met ervaring met dit soort hoofdstellen.