Bakstuk door neusriem, barok hoofdstel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

2005

Bakstuk door neusriem, barok hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 12:06

Omdat ik verschillende meningen hoor over de barokke hoofdstellen waar de bakstukken door de neusriem gaan zou ik jullie mening ook willen weten.
De een vind het zielig, de ander juist weer beter (ook druk op de neus, duidelijkheid als het echt nodig is), met stang schaart het bit beter en weer een ander vindt het juist verwarrend omdat je bakstukken niet vrij kunnen bewegen.

nombrado

Re: Bakstuk door neusriem, barok hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:56

de neusriem door het bakstuk ;-)
is bedoeld om te rijden met stang
ik heb nooit ervaren dat het enig meer druk geeft op de neus....(eerder andersom, als je de top ziet rijden met die aangesnoerde neusriemen) zelf heb ik de neusriem ook niet strak . Is niet nodig

2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 17:35

nombrado schreef:
ik heb nooit ervaren dat het enig meer druk geeft op de neus....(eerder andersom, als je de top ziet rijden met die aangesnoerde neusriemen) zelf heb ik de neusriem ook niet strak . Is niet nodig

Ja neusriem door bakstuk, bakstuk door neusriem, is ook allemaal verwarrend :D . Ja ik gebruik hem ook normaal, niet strak, maar dan krijg je weer commentaar dat het zielig is, dat je onmogelijk zo kunt sturen, pffff. Ik weet wel beter, maar zou toch ook wel eens meer meningen willen horen en hier op bokt zitten volgens mij meer mensen met ervaring met dit soort hoofdstellen.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:56

2005 schreef:
nombrado schreef:

Ja neusriem door bakstuk, bakstuk door neusriem, is ook allemaal verwarrend :D . Ja ik gebruik hem ook normaal, niet strak, maar dan krijg je weer commentaar dat het zielig is, dat je onmogelijk zo kunt sturen, pffff. Ik weet wel beter, maar zou toch ook wel eens meer meningen willen horen en hier op bokt zitten volgens mij meer mensen met ervaring met dit soort hoofdstellen.

hahahaha, wat die mensen niet weten, die jou zeggen dat je zo niet kan sturen, is dat het stuur niet voor zit maar achter
sturen doe je met je zit, niet met je handen. :D
Je moet ze maar eens vragen om op de juiste manier te leren rijden, als ze het weer zeggen :+