Goedkopere variant van de Prestige beugelriemen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

amies100

Goedkopere variant van de Prestige beugelriemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 11:55

Hallo,

Ik heb een Prestige springzadel met de bijbehorende beugelriemen. Echter zijn deze nu echt aan vervanging toe. Helaas kosten deze beugelriemen maar liefst 100 euro :( .
Wie weet of een ander merk ongeveer dezelfde riemen heeft voor een goedkopere prijs?

MissMiekjee

Re: Goedkopere variant van de Prestige beugelriemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:35

Hmm... ik denk helaas niet dat je betere of dezelfde kwaliteit gaat vinden als prestige, die zijn namelijk wel héél fijn.

Je kan eventueel nog Passier of Kieffer gebruiken. Ook beide niet de goedkoopste, maar gaan ook vrij lang mee, vooral de Passier beugelriemen zijn best fijn, maar ik zweer nog steeds bij Prestige :).

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:13

de pessoa beugelriemen :-) zullen ookwel rond de 60 à 80 euro liggen ... maar het verbaast met dat die van Prestige rond de 100 euro kosten, Ik heb ze namelijk bijna altijd rond de 80 euro gezien.
Maar ja anders die van passier of kieffer.
Ik heb zelf die look-a-like prestige van by decathlon ( dus geheel leer) en ben er best te vreden over ;-) ik heb er 2jaar intensief mee gereden en je ziet er noch niets aan.

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-13 10:36

@mohica
Ik kom ze op de websites overal tegen voor 100 euro, weet jij zo nog welke winkel dat was waar ze voor 80 euro te koop liggen?
By decathlon is mij niet bekend, is dat alleen in Belgie verkrijgbaar?

@missmiekjee
Ik zal eens kijken naar die van Passier, die van Kieffer had ik idd zelf ook al gezien.

Bedankt!

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:19

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 13:21

Ik heb goede vervangers gevonden. De beugelriemen van Arno Brandt, fijne zachte kwaliteit!