Wit onderlegd lakhoofdstel vierkant gebombeerd???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

BailyKarlos

Wit onderlegd lakhoofdstel vierkant gebombeerd???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-13 09:03

Hoi Bokkers!

Ik ben opzoek naar een wit onderlegd lakhoofdstel of neusriem.
Die mooi breed is en van zacht leder.
En het belangrijkste: de neusriem moet vierkant gebombeerd zijn (dat wil zeggen dat de neusriem plat is ipv van rond).

Ik heb geen idee of het bestaat. Eigenlijk ben ik opzoek naar de BR Keswick, maar die bestaat dus niet in wit onderlegd heb ik vernomen.

Ik heb nu een stubben neusriem (ook vierkant gebombeerd):
Afbeelding
En ik wil iets vergelijkbaars maar dan met lak.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 09:13

ClauGeli68

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:03

Hoi!
Ik kan er 1 maken als je dat wilt.

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-13 09:21

Bedankt voor de tips!
@ClauGeli: Ik heb even op je site gekeken, maar dat word toch iets te prijzig.

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:48

BailyKarlos schreef:
Bedankt voor de tips!
@ClauGeli: Ik heb even op je site gekeken, maar dat word toch iets te prijzig.

Waar zie jij op die site wat een hoofdstel kost? (sorry, ik kan het niet vinden, maar ik kijk er misschien overheen) Volgens mij ligt het er (net als bij mij) maar net aan wat je precies wil.
Maar goed, je kunt er inderdaad vanuit gaan dat het duurder is als fabriekswerk (manuren zijn nou eenmaal duurder dan machine-uren), maar het is ook vele malen beter en steviger :j, waarschijnlijk gaat zo'n hoofdstel wel wat langer mee. Dus uiteindelijk zou het goedkoper zijn. En ik neem aan dat ClauGeli wel een nette service heeft, en mocht er onverhoopt toch iets mee mis zijn, dat het dan goed en snel wordt opgelost.

@ClauGeli: Mooie hoofdstellen maken jullie! Ik doe hetzelfde, maar dan meer de westernkant en veel bitloos en andere spullen Ik heb nog nooit echte engelse hoofdstellen gemaakt, dat gebombeerde spul heb ik nog nooit geprobeerd, heb daar geen vraag naar. nu weet ik wel een adresje waar ik klanten die erom zouden vragen naartoe kan sturen. Naar de zadelservice dus.. +:)+

ClauGeli68

Re: Wit onderlegd lakhoofdstel vierkant gebombeerd???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:03

@Loekje, jou bovenstaande commentaar is helemaal juist, had t niet beter kunnen zeggen, dank je! Ik denk dat BailyKarlos op de webshop de prijzen van wat voorbeeld frontriemen heeft gezien. Is idd wat duurder dan fabriekswerk (hoewel....kom veel zeer duur fabriekswerk tegen...) maar gaat veel langer mee. En uniek, want helemaal gemaakt naar de wens van de klant en op maat van het paard. Zou leuk zijn als je ons wilt noemen bij je klanten, ik weet nu wat jij doet dus dat is wederzijds :)

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:35

ClauGeli68 schreef:
@Loekje, jou bovenstaande commentaar is helemaal juist, had t niet beter kunnen zeggen, dank je! Ik denk dat BailyKarlos op de webshop de prijzen van wat voorbeeld frontriemen heeft gezien. Is idd wat duurder dan fabriekswerk (hoewel....kom veel zeer duur fabriekswerk tegen...) maar gaat veel langer mee. En uniek, want helemaal gemaakt naar de wens van de klant en op maat van het paard. Zou leuk zijn als je ons wilt noemen bij je klanten, ik weet nu wat jij doet dus dat is wederzijds :)

:j Super!

Ik zie soms ook wel erg duur fabriekswerk, niet eens bijzonder.. maar dan betaal je gewoon het merkje dus.