Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
veronique100 schreef:Nayomie schreef:Op bokt kun je setjes vinden?
Bij bokt ''Markt'' en dan ''setjes'' klikken. Daar vind je allerlei gave setjes
maar ik vindt dat sommige mensen daar toch vaak heel veel geld vragen, en dan is het vaak niet nieuw, en bij site's komen er soms ook geen verzendkosten (handig meegenomen)
veronique100 schreef:Nayomie schreef:
maar ik vindt dat sommige mensen daar toch vaak heel veel geld vragen, en dan is het vaak niet nieuw, en bij site's komen er soms ook geen verzendkosten (handig meegenomen)
Nou, het is altijd (vaak) goedkoper dan dat je het nieuw koopt. En het paard merkt het écht niet of het nieuw is of niet. Sterker nog, dat interesseert ze helemaal niet.
Nou, het is altijd (vaak) goedkoper dan dat je het nieuw koopt. En het paard merkt het écht niet of het nieuw is of niet. Sterker nog, dat interesseert ze helemaal niet.
ja, het is dan wel goedkoper, maar er komen ook nog vaak verzendkosten bij, en soms kun je dan in verhouding tot prijs/staat beter gewoon nieuw kopen dan op de bokt markt
veronique100 schreef:heei, ik ben nog wel 'opzoek' naar een leuk setje
zou je ook even de 'bekende' sites hier neer kunnen zetten?
ja, het is dan wel goedkoper, maar er komen ook nog vaak verzendkosten bij, en soms kun je dan in verhouding tot prijs/staat beter gewoon nieuw kopen dan op de bokt markt
[/quote]
Laat ik hier maar ''eventjes'' op in gaan. Ik zal een voorbeeld nemen.
http://www.bokt.nl/markt/ad/115214/br-o ... l-bandages
Denk jij dat dit alles nieuw 35 euro was? En met verzendkosten 41.75 euro?
Peesjes zijn 21.90 (nieuw)
Dekje; 28.50 (ongeveer!)
Bandages; 2.75
Dan zit je dus al over de 50 euro.