beginnen met bitloos rijden, wat is handig?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie_Elsje

beginnen met bitloos rijden, wat is handig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 14:18

Hallo allemaal,

ik wil met mijn verzorg tinker bitloos gaan rijden omdat hij heel gevoelig is op het bit.
de eigenaar heeft hem laten beleren bij een handelaar, wat natuurlijk niet op de meest vriendelijke manier is gebeurd.
Hierdoor reageerd hij nogal heftig op het bit.
Hij is nu pas vier jaar en kan erg snel dingen leren.

wat raden jullie voor bitloze hoofstellen aan en wat zijn jullie ervaringen daarmee?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: beginnen met bitloos rijden, wat is handig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 14:33

Hallo Sophie_Elsje en welkom op Bokt! Jij hebt jouw topic met een vraag over bitloos rijden bij het forum Overig Nieuws geplaatst terwijl dit daar niet thuis hoort. Heb het al aan een moderator gemeld, deze zal het verplaatsen.

Jij ook welkom hier op Bokt nena_x. Jouw bericht is een zogeheten one-liner, en die zijn hier op Bokt niet toegestaan. Ook hier zal een moderator wel even naar kijken.

Voor jullie allebei raad ik aan om de Help en de Regels even goed door te lezen, zodat jullie een beetje een beeld krijgen van hoe het hier werkt en wat hier wel en niet kan en mag. Je vindt ze allebei helemaal onderaan de pagina. Ik wens jullie heel veel plezier en een leerzame tijd toe hier! EN mochten jullie nog vragen hebben dan mag je ze altijd stellen!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:17

ON -> HAR

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:32

Je kan het best proberen. Maar pas wel op dat hij niet sterk word of gaat sleuren. Het is en blijft een tinker hè! Ook zou ik wel oppassen dat hij het bit niet verleerd. Of dat hij er mischien heftiger op gaat reageren stel dat hij het ooit weer moet. (Als hij verkocht word ofzo)