Hoe zijn de producten van Horze? Iemand ervaringen mee? Is het een goed merk van goede kwaliteit of niet? Of goedkoop "rommel"om zo maar te zeggen? Hoor het graag van jullie
Ik ben een tevreden gebruiker. Heb cap, beenbescherming en deken. Heb met de cap problemen gehad. Maar echt een super service gekregen. Ze belden daarna zelfs nog eens of nu alles goed was!
De dekens van Horze zijn perfect zelf heb ik ook een rijbroek en hoofdstel van horze en ook die is van een goede kwaliteit leer is mooi en soepel niks op aan te merken.
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Ik heb een rijbroek en een seizoens jas en zou ze allebei zo nog een keer kopen!
Lulychellu
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-13 11:45
Ok ik weet genoeg dat wordt dus een hoofdstel van Horze Dank jullie voor de reacties
Oryani
Geplaatst: 27-01-13 11:50
Ik heb een hoofdstel van Horze, heb het een half jaar en is prima Weinig onderhoud en goed soepel.
Snadrem
Geplaatst: 27-01-13 11:52
Ik ben er juist helemaal niet tevreden over. In het verleden heb ik er wel eens wat besteld. Dat was nog een hele toer om mijn bestelling te ontvangen! Alles was netjes betaald, maar na lang wachten had ik nog steeds geen pakket. Het was ook bijzonder lastig om iemand aan de telefoon te krijgen bij de helpdesk, en tot vijf keer toe werd de hoorn er gewoon op gegooid :S Uiteindelijk heb ik mijn pakket wel ontvangen, ze hebben het er opnieuw voor moeten verzenden. Ondanks die slechte eerste ervaring heb ik er een keer of drie wat besteld.
De pasvorm van de kleding valt mij tegen, en op 1 trui na heb ik de kleding eigenlijk niet vaker dan drie keer aan gehad omdat ik het niet prettig vond zitten. Stof bleek in het echt heel anders dan dat het op de website leek, de maat M bodywarmer viel als een XXL zonder taille. Voor mij is het een reden om, na al deze teleurstellingen, er niet nog eens zomaar wat te bestellen (ik zeg niet "nooit", voor hetzelfde geld is de kwaliteit een jaar later flink verbeterd). Hier lees ik immers ook lovende reacties.
Wat betreft harnachement heb ik nooit wat durven proberen, gezien mijn ervaringen met de kleding.
heb er een aantal hoofdstellen van , eentje is perfect soepel zacht en goed leder een andere (maar dat ligt meer aan de verkoper denk ik en de opslag) is ook heel goed leder maar zo stug als het maar kan die gaat dus nog een keer in de olie binnenkort
rijbroeken heb er 3 van alle 3 dik sterk en gaan al meer als een jaar mee,
beenbescherming net als BR super kwaliteit en heb ik ook meer dan een jaar , dekjes (pads) erg sterk lekker dik en goede pasvorm blijven net als de peeskappen erg mooi na een aantal keer wasmachine al,
jassen vallen klein maar wel goede kwaliteit
hier wel een boel lovende woorden dus .....
PanamaD
Geplaatst: 27-01-13 13:29
Wij hebben hier een deken van Horze, helemaal blij mee! Alleen balen dat haar manen kapot gaan onder de deken... Dus dat is wat minder. Maar dat heeft ze eigenlijk bij elke deken haha.
aisie
Geplaatst: 27-01-13 13:41
Ik vind het een fijn merk met mooie spullen. Heb er een rijbroek van en chaps en een vest. Had het na 1 dag al binnen zonder verzendkosten.
Ik heb een cap van horze, erg blij mee! Voorheen had ik altijd koppijn van mijn oude cap en die scheen toch echt goed op mijn hoofd te zitten... Nu in iedergeval geen last meer van, vind die horze cap erg fijn