Ik wil een singel, willen julie mij helpen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Apple_

Ik wil een singel, willen julie mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-13 00:01

Ik wil graag een nieuwe singel, en het leek me verstandig om wat opties te hebben van jullie. Mijn 'eisen' voor een singel:
- Dubbel elastiek
- Het liefste leer etc.
- Zwart
- Max. 50,-
- Spring of veelzijdigheid

Nou wilde ik advies, want is een bontje om de singel heen handig? Op www.equimatch.nl heb ik een singel gezien met verwisselbare onderkant, bont en neopreen en dat wordt bevestigd met klitteband. Ook hebben ze kunstleer met antischuur, zou dit werken en niet slijten?

De reden van een nieuwe is omdat mijn vorige (gewoon standaard) lelijk begint te worden en ik heb een nieuw springzadel en daarbij vind ik het toch wel mooi staan om iets met leer of bont te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 00:14

Denk dat je voor 50 euro niet veel keus hebt. In ieder geval niet als je echt leer wilt.

Ik heb een chamberlain singel van echt leer, geloof dat ie 50-70 euro was. Heb 'm nu een jaar geloof ik en hij is nog als nieuw, heel fijn.
Bont aan de singel, als je het nodig hebt ivm gevoelige huid oid, oke. Maar het word ontzettend snel smerig en vies door modder, zand, zweet.. Niet mooi. :D

Dit is die van mij, heb niet echt een duidelijke foto. Fijne singel :D

Afbeelding
Afbeelding

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 16:48