Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Luz_ElenaE schreef:Bij divoza gaat er wel vaker wat mis gewoon achter ze aan blijven bellen elke dag dan komt het na met veel pijn en moeite. Misschien is je betaling niet goed gegaan? Kan je niet inloggen bij american express en je betalingen kijken, of het al is afgeschreven?
was effe vergeten dat je dat kon zien haha
Prestige___ schreef:haha juist was ik even vergeten.. kan idd aantonen dat het betaald is geweestben gewoon even pissed, het feit dat je het zogezegd de volgende dag in huis hebt, en dan is het er niet en je hebt dringend nodig blabla.. gewoon niet leuk. Ga morgen eens bellen.

Maartenn schreef:Ik had 4 weken geleden een deken besteld, krijg ik afgelopen week een mailtje dat het pas in maart leverbaar is.. Hadden ze dat niet even eerder kunnen zeggen?
na bijna 3 maanden wachten en bellen. kim_hester schreef:Ben gister naar de divoza geweest in Staphorst.
Elke keer heb ik zin om heen te gaan, maar ga er eigenlijk altijd met een rot gevoel weg.
Niet klantvriendelijk, ze proberen je van alles aan te smeren, en als je toch niks koopt, kijken ze je zowat de winkel uit.
Maargoed, ik was laarzen kijken, loop langs de showmodellen, pak er es 1 af en kijk wat voor maten er in staan.
Nouja, ik heb zelf leren laarzen, dus weet mn maten wel uit mn hoofd, en toevallig waren er 2 die mij moesten passen.
Het eerste paar lukte niet, weer netjes uitgetrokken, weggezet, toen kwam ik de andere tegen met de goede maten, ik trek m aan, ging prima, polo model van petrie, alleen dan die stugge.
Dus ik show even mn laars aan degene die mee was, en ik vond hem niet lekker zitten, ik wil m uittrekken, wat denk je? Krijg nooit die rits naar beneden!
Ik kijk, oliebol rits gesprongen ergens bovenaan...
Nouja, ik schaamde me al kapot natuurlijk ,dus ik vraag een medewerker of ze mij misschien wil helpen, want ik krijg de laars niet meer uit.
Komt ze ten eerste met een mega chagerijnig hoofd aanlopen, ten tweede wordt ze bijna kwaad dat ik die laars aan heb getrokken, dus ik zeg: ja sorry, maar hij is dus gesprongen... En ik kan wel gaan trekken, maar dan breek ik hem open....
Dsu madam zegt met een mega bitcherige stem: ja... Ik haal even mijn collega!!! Openbreken moeten we hem sowieso nu!!!
Ik werd bijna op een krukje geduwd, er werd nog net geen blijf! Achteraan geroepen.
Dus collega komt eraan, die durfde het niet aan, dus haalde weer n andere.
En ik maar lopen zenuwen op dat krukje, oliebol oliebol, straks moetik betalen voor een kapotte rits...
Komt andere collea eraan, werd super netjes geholpen, en na 10 minuten was ik eindelijk uit die laars bevrijd!
Mevrouw zei dat dat kon gebeuren, komt die mega bitch erbij staan, kijkt mij een partij vuil aan, en loopt weer weg.
Goed, ik dus bevrijd. Trek mn outdoorlaars weer aan, aardige medewerker loopt weer naar achter, komt mevrouw bitch er weer aan:,, ja, als je voortaan iets wil passen, roep dan eerst even iemand!! "
Euh oke, ben een rondje door de winkel gaan lopen, heb mn spullen gepakt, en was blij dat een andere aardige mevrouw achter de kassa stond.
Voortaan ga k wel naar de epplejeck, niks geen gezeur, netjes geholpen, klantvriendelijk, en ze smeren je tenminste niet van alles aan...
Prestige___ schreef:Ik moet dus even mijn frustratie kwijt,
3 dagen geleden bestel ik (voor 19u) wat dingen bij divoza ( die ze zeker op voorraad hadden).
Had het dringend nodig dus ik dacht volgende dag in huis, niets ontvangen.
Toen dacht ik het moet in belgie geleverd worden dus het duurt nog een dag ofzo..
Vandaag nog altijd niets, had al sinds maandag email niet gechekt dus ik nu mijn email checken,
geen bevestegingsmail van bestelling.. niets. Kijk ik op men divoza account naar bestellingen, ook niets.
Ik weet 100000% zeker dat de bestelling en betaling( met american express ) bevestigd was. Stom geweest om er geen screenshot van te maken of het op te slaan.
Dus ik daarnet weer de bestelling opnieuw maken, met visa dan omdat ik de american express nu niet heb, en nu kloppen gegevens visa niet?
Ik word gewoon gek ! Had zoiets van ja, als ik een mail stuur naar divoza dat ik men geld terug wil gaan ze me niet geloven dat die bestelling ooit is gemaakt want heb er geen bewijs van, ging dan opnieuw bestellen omdat het toch "maar" een bestelling is van 20 euro, en nu werkt die k*t kaart niet!
Heb bij een andere shop ook iets besteld met visa daarnet en daar werkt het gewoon wel..
Krijg hier gewoon stress van... klint stom maar als je dan verwacht dat het de volgende dag in huis en je hebt het niet.. niet leuk! Zeker als je het dringend nodig hebt.
kim_hester schreef:Ben gister naar de divoza geweest in Staphorst.
Elke keer heb ik zin om heen te gaan, maar ga er eigenlijk altijd met een rot gevoel weg.
Niet klantvriendelijk, ze proberen je van alles aan te smeren, en als je toch niks koopt, kijken ze je zowat de winkel uit.
Maargoed, ik was laarzen kijken, loop langs de showmodellen, pak er es 1 af en kijk wat voor maten er in staan.
Nouja, ik heb zelf leren laarzen, dus weet mn maten wel uit mn hoofd, en toevallig waren er 2 die mij moesten passen.
Het eerste paar lukte niet, weer netjes uitgetrokken, weggezet, toen kwam ik de andere tegen met de goede maten, ik trek m aan, ging prima, polo model van petrie, alleen dan die stugge.
Dus ik show even mn laars aan degene die mee was, en ik vond hem niet lekker zitten, ik wil m uittrekken, wat denk je? Krijg nooit die rits naar beneden!
Ik kijk, oliebol rits gesprongen ergens bovenaan...
Nouja, ik schaamde me al kapot natuurlijk ,dus ik vraag een medewerker of ze mij misschien wil helpen, want ik krijg de laars niet meer uit.
Komt ze ten eerste met een mega chagerijnig hoofd aanlopen, ten tweede wordt ze bijna kwaad dat ik die laars aan heb getrokken, dus ik zeg: ja sorry, maar hij is dus gesprongen... En ik kan wel gaan trekken, maar dan breek ik hem open....
Dsu madam zegt met een mega bitcherige stem: ja... Ik haal even mijn collega!!! Openbreken moeten we hem sowieso nu!!!
Ik werd bijna op een krukje geduwd, er werd nog net geen blijf! Achteraan geroepen.
Dus collega komt eraan, die durfde het niet aan, dus haalde weer n andere.
En ik maar lopen zenuwen op dat krukje, oliebol oliebol, straks moetik betalen voor een kapotte rits...
Komt andere collea eraan, werd super netjes geholpen, en na 10 minuten was ik eindelijk uit die laars bevrijd!
Mevrouw zei dat dat kon gebeuren, komt die mega bitch erbij staan, kijkt mij een partij vuil aan, en loopt weer weg.
Goed, ik dus bevrijd. Trek mn outdoorlaars weer aan, aardige medewerker loopt weer naar achter, komt mevrouw bitch er weer aan:,, ja, als je voortaan iets wil passen, roep dan eerst even iemand!! "
Euh oke, ben een rondje door de winkel gaan lopen, heb mn spullen gepakt, en was blij dat een andere aardige mevrouw achter de kassa stond.
Voortaan ga k wel naar de epplejeck, niks geen gezeur, netjes geholpen, klantvriendelijk, en ze smeren je tenminste niet van alles aan...