Myler vs English made

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_aussi

Myler vs English made

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 18:34

Hoi,

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een myler bit. Nu kwam ik op het idee om op ebay te kijken. Ik kwam uit bij dit bit. Ik weet dat het geen echte myler is, maar vroeg me af of iemand iets meer kan vertellen over dit bit? Het is een na maak exemplaar en vraag me af in hoeverre het scheelt met een echte myler. De prijs scheelt in ieder geval meer dan de helft.

Op de site worden meerdere bitten aangeboden.

http://www.ebay.nl/itm/5-Eggbutt-Comfor ... 307wt_1111

Regendans

Re: Myler vs English made

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:32

dat scheelt inderdaad heel veel!
ik heb er geen ervaring mee maar wat mij opvalt is dat hij wat smaller is. en het middelste dingetje ( hoe hete dat :+ ) wat kleiner is.

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 21:29

Ja dat viel mij ook op inderdaad. Aan de ene kant geef ik liever wat meer geld uit dat je zeker weet dat het goed is, en aan de andere kant denk ik, wat zou er mis mee kunnen zijn?

Bolderkar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 23:11

Dat scheelt inderdaad wel wat in prijs. Zo van de foto af zie ik weinig verschil en voor dat geld kan je het best proberen toch? Je kan 'm altijd weer verkopen.

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 02:25

Ik heb een myler bit te koop, 1x gepast :) Stuur maar pb als je interesse hebt

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-13 15:43

Voor degene die misschien nieuwsgierig zijn naar of ik het bit heb gekocht ja of nee en hoe het bevalt:
Ik heb het bit besteld en na 5 werkdagen had ik m thuis. Het bit ziet er precies hetzelfde uit als een Myler. Ook bij dit bit valt de maat wat groter uit maar mag het wat uitsteken omdat het anatomisch is gevormd. Ik moet toegeven dat mijn paard er beter op loopt dan op een normale dubbel gerboken bustrens. Aanleuning is constanter.